ALLE MINE REISEGUIDER, LOEN, ROMA, BARCELONA, ALBANIA, GDANSK +++

Det er lov å drømme seg litt bort. Nå er det lenge siden vi har kunnet reise fritt rundt i verden og da er det godt å mimre, drømme og ikke minst planlegge litt. Jeg har sett meg ut flere reisemål jeg vil besøke når det er lov og trygt igjen, også tenkte jeg at kanskje dere har gjort det samme. Derfor har jeg samlet alle reiseguidene mine i dette innlegget, så kan dere få litt tips og kanskje litt inspirasjon til deres neste reise. Det er guider både til Norge og til utlandet ☀️

ROMA

Hit vil jeg tilbake minst en gang til, kanskje flere. Det var utrolig vakkert der! Så mye fint å se på uansett hvor man gikk. Det eneste som var litt vanskelig å finne var god mat, men jeg har noen tips i guiden som dere finner her.

LOEN

Wow, et av de aller vakreste stedene jeg har vært i hele mitt liv! Å legge sommerferien hit, eller kanskje aller helst tidlig eller sen sommer så man unngår den verste tiden med turister, er sterkt å anbefale. Dere finner guiden min her.

SARANDE, ALBANIA

Jeg kunne gjerne tenkt meg en tur til hit. Det har blitt beskrevet som “det nye Hellas” og jeg kan se den. De er ikke helt der enda, men det er mange vakre steder der og sykt mye god mat! Reiseguiden finner dere her.

MANCHESTER

Her har jeg vært to ganger og kunne gjerne reist flere ganger. En skikkelig kul by! Jeg har faktisk to guider til denne byen med litt forskjellige tips. Første gangen jeg var her var på sommeren og den andre gangen i januar, så litt forskjellige opplevelser. Dere finner den første her og den andre her. Btw, Molly-Mae og Tommy bor her… Grunn nok til å reise kun for å stalke de, heheh. Neida, bare litt.

KAUNAS, LITAUEN

Det er så lenge siden jeg var her, men det var en så bra tur! Morten og jeg hadde faktisk planlagt og bestilt en tur til Vilnius i mars 2020 som av åpenbare grunner ble avlyst, men jeg tror de er ganske like de byene. Kaunas er vel litt billigere og mindre. Dere finner reiseguiden min her.

ROADTRIP: KRISTIANSAND – REIMS, FRANKRIKE

Åååh for en tur! Vi var innom så mange steder. I denne reiseguiden får dere vår reiserute og litt tips til alle stedene vi var innom. Vi tok båten over til Danmark, så man må ikke reise fra Kristiansand altså, men det var der vi startet. Dere finner guiden min her.

GDANSK, POLEN

Dette er en by jeg gjerne skulle hatt enda lenger tid i og som jeg gjerne vil dra til igjen! Dere finner reiseguiden min her.

BARCELONA

Favorittbyen min ❤️ Jeg elsker Barcelona og føler litt at det er byen til Morten og meg. Det var en av våre aller første turer og begge falt pladask! Jeg har to guider hit, en utfyllende her og en med restaurant-tips her. Den siste er amazing!

LONDON

En herlig by som jeg har besøkt flere ganger og som jeg aldri kommer til å gå lei av å besøke. Reiseguiden min finner dere her.

BERLIN

Dette ble ikke en favoritt hos meg, men det var iskaldt da vi var der så jeg var konstant kald, haha. Ble allikvel noen høydepunkt og de har jeg delt i denne reiseguiden.

KRISTIANSAND

Et av mange innlegg jeg har skrevet om tips i Kristiansand. Dere finner det her. Jeg må også legge til Smag & Behag og Tiara kaffebar.

4 kommentarer
    1. Helt enig med deg at Loen er vakker 😍 Så gøy med en reise guide, men siden du er fra Island har du noen tips om steder derfra? Veldig lyst til å reise dit når det blir trygt igjen 👍😄 Ser bare helt amazing flott ut der med alle sine natur perler 😍😍

    2. Anbefaler deg å sjekke ut Budapest ved neste mulighet – helt fantastisk by, fantastiske mat- og serveringssteder og utrolig mye man kan se og oppleve!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg