DETTE GJØR BLOGGEN MIN BRA

Akkurat nå ligger jeg enda i hotellsengen. Jeg lurer på om utsjekk egentlig var for en halvtime siden, wopsi. Gårsdagen var så morsom, men det skal jeg fortelle mer om senere!

Jeg er en person som ikke er så god på å gjøre det dårlig. Det å gjøre det bra betyr mye for meg, så selvfølgelig er det hardt å se at lesertallene mine har sunket en del. Til tider har jeg publisert innlegg som jeg angrer på en halvtime senere fordi de er skrevet kun for å få klikk, og ikke fordi jeg faktisk vil skrive dem. Det skal ikke skje igjen, og jeg prøver nå å fokusere på det positive!

Fordi det er mye positivt å hente ut av denne bloggen. Jeg har verdens beste lesere, og om det er en ting dere er gode på så er det å dra meg opp! Dere gjør meg så glad hver eneste dag. Når dere legger igjen en kommentar om hvorfor dere kommer tilbake til bloggen igjen og igjen blir jeg lykkelig, og så rørt. Nå har jeg hørt på dere, og jeg er enig. Dette gjør bloggen min bra

FINE BILDER – Dette hadde jeg som et punkt i en måneds-oppsummering over hva jeg ønsket å bli bedre på for en stund siden. Jeg har jobbet med det siden den tid, og det er gøy at dere også legger merke til det! Da jeg var hos Nettavisen i går skulle Stina sjekke ut bloggen min, og hun kommenterte at jeg hadde veldig fine bilder. Det var skikkelig hyggelig å høre, særlig fra en annen blogger som også er veldig god på nettopp dette! 

VARIERT INNHOLD – Jeg skriver om alt mulig, og på en måte stresser det meg litt. Her om dagen sa jeg at bloggen min er “ei røre” og det er fordi det er så mye forskjellig. Jeg vil finne en vei å følge som jeg er komfortabel med, samtidig som jeg ønsker å skrive variert. Det er lettere sagt enn gjort, men om jeg skal se positivt på det har jeg masse forskjellig innhold. Jeg skriver om politikk, meninger, tanker, tips, opplevelser, hverdag, matretter, mål, gleder og egentlig det aller meste. Nå har jeg begynt litt mer med video også, så det synes jeg er moro!

ENGASJEMENT – Når jeg skriver om noe viktig og noe jeg virkelig bryr meg om viser jeg et stort engasjement. Jeg er flink til å vise at jeg faktisk bryr meg, selv om jeg noen ganger bruke sterke virkemidler og kanskje er litt krass innimellom. Dere kan lese noen av innleggene hvor jeg viser skikkelig engasjement HER, HER og HER

ÅPENHET – Noen ganger glimter jeg til og åpner meg ordentlig for dere. Jeg har alltid brukt skrivingen min for å uttrykke følelsene mine, og om jeg har vondt skriver jeg for å få det ut. Nå skriver jeg og deler på bloggen. Jeg vet at flere av dere setter pris på disse innleggene, og selv om jeg fortsatt synes det er litt skummelt og litt kleint å dele så gjør jeg det fordi jeg tror det er bra. Det mest åpne jeg har vært noensinne er i dette innlegget.

POSITIVITET – Dette blir jeg så glad for å høre! Noen ganger, når jeg deler tanker og følelser, merker jeg at det kan være litt tungt og dystert. Heldigvis ser dere det ikke på den måten, og det at dere påpeker at dere blir glad av å lese bloggen min gjør meg glad! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg