DETTE ANGRER JEG PÅ – PARADISE HOTEL

Det er lett å være etterpåklok, og særlig med avgjørelser som må tas under press. Paradise Hotel er akkurat en slik greie. Det er vanskelig å ta en avgjørelse, men det er veldig lett å angre. Jeg angrer på Paradise Hotel, ikke selve deltagelsen, men en del avgjørelser og “spill-trekk” som ble begått. Andre ting angrer jeg på bare fordi det hadde vært morsommere å se på TV om det gikk annerledes, og det hadde vært interessant å se hva som hadde skjedd videre. Dette er jo ikke ting jeg går rundt og tenker på i dag, men da jeg ble spurt hva jeg angrer på begynte jeg å tenke… Plutselig kom det opp et par punkter!

AT JEG VALGTE PETTER OVER MORTEN I UKE 10. Haha, dette er rett og slett fordi det hadde blitt et veldig morsomt TV-øyeblikk om jeg plutselig valgte Morten. I tillegg hadde det vært gøy å se hva som hadde skjedd videre i spillet om jeg hadde gått imot resten av hotellet. Det er den nysgjerrigheten altså… Skumle greier!

AT JEG BYTTA KOSTYME MED MARTINE. Her ble det mye styr, haha. Dette var i uke tre og vi skulle feire alle tiders Paradise-fester. Jeg hadde gledet eg masse til kostymefester, men fordi jeg var livredd for å falle ned trappene til bungalowen og død kom jeg alltid sist. Denne gangen fikk jeg først et troll-kostyme, og ble så sjalu på alle de andre. Etter å ha klaget i en evighet gikk Martine J med på å bytte bort sitt rosa kostyme mot mitt troll-kostyme. Jeg ble så glad helt til det viste seg at jeg så ut som en drag queen, og det var ikke helt den looken jeg var ute etter, så jeg var ikke fornøyd. 

AT VI IKKE BLE FOR COCKY. Her tenker jeg mest på i uke ni. Vi var så sikre på at vi hadde full kontroll, hello hvem kan beseire firkløveren Sofie, Morten, Kevin og Andrea liksom? Problemet var jo at vi egentlig bare var en trekløver, hehe. I tillegg var vi veldig på alle som sjekket inn før den tid, og det fungerte bra. Da Ida sjekket inn den uken følte vi at vi ikke trengte å være på henne, noe som resulterte i at alt gikk rett til helvete :))). 

AT JEG IKKE PRESSET MER PÅ HVEM SOM VAR DEMONEN. Jeg husker at jeg tok opp med Martine at hun knuste kula til både Henote og Teele, og på dette tidspunktet begynte jeg å bli mistenksom. Allikevel turte jeg ikke presse så mye på det fordi jeg var redd jeg innerst inne gjorde det kun fordi jeg ønsket henne ut. I ettertid angret jeg på at jeg ikke ga faen og presset mer på det, hehe. Sånne små ting. Det var riktignok det eneste som pekte mot Martine. Hun var helt utrolig god den uken der!

AT JEG VERKEN JOBBET FOR GULLBILLETT ELLER FINALEPLASS. Jeg ville jo ha gullbilletten som tilsvarte en finaleplass, men jeg ville stå i finalen med Kevin. Samtidig kunne jeg gått stått i en finale med Morten også, og det kunne ha skjedd om jeg fikk den billetten. Nå er det ikke så mye jeg kunne gjort for å få de andre til å gi den til meg, men i ettertid angret jeg litt på at jeg sa at jeg ikke ville ha den. Når det kommer til finaleplassen med Petter jobbet jeg ikke et sekund, og det angret jeg på like etter finalen. På dette tidspunktet var jeg bare så utrolig lei og sliten. Det var så kort tid til vi skulle hjem at jeg ikke gadd å bry meg. På dette tidspunktet burde jeg hatt mer krefter enn noensinne, men det hadde skjedd så my uforventet og nye ting kom frem i lyset som gjorde a jeg mistet all vilje til å kjempe for noe som helst der inne… 🙁 Det angret jeg selvfølgelig på i etterkant for herregud så moro det hadde vært å stå i en finale!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Bra innlegg! Du skriver veldig bra og har fått et mye bedre inntrykk av deg etter jeg leste bloggen din! Men stemmer det at Grunde er homs?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg