MIN NYE SAMBOER

I disse Paradise-dager er jeg skikkelig nostalgisk og i går bestemte jeg meg for å ta en tur i arkivet mitt for å se hva som egentlig skjedde på denne tiden for et år siden. Jeg føler jo at det skjedde helt sykt mye og det er kanskje ikke så langt fra sannheten.

Det jeg også synes er gøy er å se hvordan bloggen har utviklet seg fra da til nå! Jeg synes selv at den har blitt veldig mye bedre. Mye kulere og bedre bilder sammen med gode tekster og mer variasjon. Det er moro da! Jeg tenkte at det kunne være gøy for dere å se også, så jeg samlet sammen de viktigste hendelsene og en del bilder som oppsummerer livet mitt på denne tiden av året i fjor.

Sofie feiret bursdagen sin samtidig som de spilte inn kollektivet. Dette var superkoselig da vi nok en gang fikk samlet gjengen. Jeg husker dette ganske godt faktisk og dessverre for min del ble deler av kvelden dokumentert på Viafree, haha.

Jeg vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn skulle vi alltid holde på med drikkeleker inne på hotellet og like etter vi kom hjem. Det endte jo med et lite hook eller to på film da. Jaja, sånn kan det gå. Det var uansett en veldig hyggelig kveld som endte på Heidi’s med shots og dansing på bordene. 

Jeg bestilte meg spraytantime for å bli brun til premierefesten som skulle finne sted et par dager senere. Brun ble jeg i alle fall. Jeg var så flau da jeg gikk nedover Bogstadveien med et ansikt som ble mørkere og mørkere.

Det var helt tydelig hva jeg hadde gjort og selv om det ikke er noe flaut med å ta spraytan er det ganske flaut å gå rundt med den fargen her, haha. Heldigvis ble sluttresultatet fint, men ja. Det var noen flaue timer først.

Jeg brukte masse tid sammen med vennene mine og catchet opp etter to måneder borte. Herregud så deilig det var å se dem igjen etter så lang tid. Selv om jeg ikke hadde tid til å savne dem inne på hotellet merket jeg hvor godt det var å være med dem da jeg kom hjem igjen.

Samtidig var det skikkelig vanskelig fordi jeg hadde akkurat hatt tidenes opplevelse, men så kunne jeg nesten ikke dele noe av det! De var selvfølgelig veldig nysgjerrige og jeg hadde så sinnssykt lyst til å sladre, men holdt meg. Det var jo litt moro det også.

Sofie og jeg hang sammen konstant, så der er ikke så mye annerledes. Hun bodde vel egentlig hos meg da vi kom hjem helt til vi fant ut av vi skulle flytte sammen og hun ble min nye samboer. Avgjørelsen om å flytte ut fra to av de beste vennene mine ble tatt, noe som var vanskelig, men samtidig føltes det rett.

Sofie og jeg sov til langt på dag før vi fartet rundt og gjorde alt og ingenting. I begynnelsen var det bare oss to fordi vel.. Ting var litt rart i starten før alle begynte å henge sammen, så Sofie og jeg gjorde det meste alene. Vi brukte ganske så mange timer på å spise ute, drikke vin og snakke om Mexico. Så egentlig det samme som nå hehehe. Neida, mindre spising ute og mindre vin, men akkurat nå er det faktisk en del Mexico-snakk fordi vi begge har kjærlighetssorg.

Det var PREMIEREFEST!!!! Åh, den kvelden altså. Det var helt fantastisk. For det første følte jeg meg så utrolig fin og når man føler seg fin så føler man seg ofte bra ellers også. Det var nå alt skulle starte. Vi skulle endelig få se resultatet av det vi hadde vært med på og vært en del av i to hele måneder. Vårt første møte med verden som Paradise-deltakere.

Vi fikk møte hverandres venner, se alle som hadde jobbet med oss igjen og møtte pressen i den settingen for første gang. Det var rett og slett en fantastisk kveld og et minne for livet.

Det var naturlig nok mange Paradise-innlegg her på bloggen og mye Paradise-bilder. Vi deltakere brukte mye tid sammen og var flinke til å dokumentere det aller meste.

Jeg vet ikke om dere husker intimsonen jeg nevnte allerede i starten? Haha, jeg skrev selvfølgelig et innlegg om situasjonen som dere kan lese HER. Det var også mange andre innlegg om hva som skjedde på hotellet, for eksempel disse: Verdens dårligste skuespill, Jeg navngir alliansen vår, Hvorfor griner dere?, Jeg angrer og Dette skjedde før vi sjekket inn på Paradise Hotel.

Det jeg synes er veldig morsomt er å se på bildene jeg tok for et år siden. Mye har forandret seg fra da til nå! Jeg visste ikke helt hvordan man skulle redigere lys og kontraster (se bilde nummer to), haha. Det har jeg heldigvis lært meg! I tillegg har bryna mine blitt lenger og leppene mindre, så sånn sett er det også hyggelig å sammenligne bilder da.

Det var det. Dere må jo gjerne bla dere gjennom arkivet selv. Det er overraskende moro, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei Andrea 😀
      Litt utenom dette innlegget, men hvordan er str i Skidressene?
      Og hvor bestiller man? Jeg lurer også på hvor lang leveringstid de har <3

    2. Ida Emilie: Først må jeg opplyse om at jeg har et samarbeid med de og fikk dressen sponset! På Snowroller.no <3 Størrelsene er helt normale og det er lite som skiller! Jeg passet for eksempel to størrelser, men gå for det du vanligvis bruker. Jeg fikk min etter to dager 😀 Husk rabattkoden "andrea20" så får du 20% rabatt frem til 31. mars!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg