“HUSK INTIMGRENSE”

Wow. Jeg var veldig i sentrum av gårsdagens episode, og det er jo spennende. Det var en del drama i forhold til meg og mine to partnere, som faktisk er to flotte gutter! Inne på Paradise Hotel er det mye som skjer, og man må sette spill fremfor alt for å komme seg videre. Vi deltagere har foreløpig vært veldig flinke til å forstå at det som skjer inne på hotellet skjedde der, og at det ikke ligger noe personlig bak det. Vi har alle kontakt i forskjellig grad på utsiden, og det er kjempekoselig!

Når det kommer til samtalen min med Joachim i gårsdagens episode lå det veldig mye mer bak enn hva som ble vist. Vi hadde en lengre samtale om dette, og det var kun noen få sekunder av dette som ble sendt på TV. Personlig synes jeg absolutt jeg hadde rett til å si ifra. Dette med intimgrense og kroppskontakt er noe man må føle på selv. Alle er forskjellige. Det som er greit og føles naturlig for deg, er ikke nødvendigvis slik for andre. Jeg synes faktisk man bør bli flinkere til å si ifra om det er noe man ikke er komfortabel med.

Jeg hadde kjent Joachim i omtrent 48 timer og synes han var en veldig hyggelig gutt, men jeg kjente meg ikke komfortabel med at han skulle klemme og kose på meg. Det er ingen selvfølge at man må være intime bare fordi man er partnere på Paradise Hotel. Til tross for sex-stempelet programmet har handler det om noe helt annet – spillet. Det viktigste på Paradise Hotel er å ha en partner man kan stole på, og for min del er det absolutt ikke aktuelt å kose med partneren min kun for å komme meg videre i spillet.

I dag er alle venner, og det er foreløpig ingen sure miner. Nå er det snart klart for episode nummer tre, så får vi vente og se om jeg er like hyggelig i dag <3

Vi hadde det i hvert fall moro på premierefesten <3 HUSK NY EPISODE I KVELD 22.30!

3 kommentarer
    1. Jeg synes det er helt greit å si fra om hvor intimgrensen går, men jeg syns du er unødvendig bitchy mot Joachim. Du sårer ham gang på gang, og jeg får helt vondt av å se ham gråte så ofte.

    2. Ikke bry deg om sånne ^ unødvendige kommentarer. Det er utrolig viktig å sette personlige grenser, og du kan ikke ta i alle med silkehansker. Og når du sier i fra, men han likevel fortsetter er det på sin plass å si i fra på en ordentlig måte (som definitivt ikke var bitchy).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg