VERDENS DÅRLIGSTE SKUESPILL

Herregud som jeg koste meg under kveldens episode! Den var så morsom. Sofie får prisen for tidenes mest paranoide deltager, jeg holdt på å le meg ihjel! Vi måtte ommøblere Fortuna så hun kunne sitte og følge med på døren til rommet sitt, og hun skulle seriøst låse koffertene sine. Det er så morsomt med tanke på at det faktisk ikke var noe oppdrag, haha. 

Hele seansen med skuespillet på parsplitten er jo bare utrolig komisk. Hele La Familia med Marcus på slep satt jo opp tidenes forestilling. Trodde de. Det er det verste skuespillet jeg har sett i hele mitt liv! Jeg må bare le når jeg ser reaksjonen min under seremonien. Det var veldig vanskelig å ikke begynne å le. Jeg beit meg faktisk i leppa for å holde meg. Absolutt alle skjønte at det var et skuespill, og det som ikke kom frem i dagens episode er at vi visste at dette skulle skje. Vi snakket om det på forhånd, og vi stod faktisk bare å ventet på at Aleksander skulle sette seg ned på kne for Martine. Det eneste som overrasket meg på den seremonien var hvor lang tid han brukte, haha. Det aller morsomste er definitivt at de trodde de hadde lurt hele gjengen, men neida. Jeg tror dere må ta et par skuespillertimer til før det skjer, altså. 

Dette er så langt sesongens beste episode, og jeg tør påstå at det bare blir bedre og bedre fra nå av. Spillet er virkelig i gang, og i morgen blir det tårevått på Pandoras når en av oss starterjenter må reise hjem. Jeg gruer meg litt til å se akkurat den delen, for der og da var det utrolig fælt. 

VERDENS BESTE STARTERJENTER <3

2 kommentarer
    1. Utrolig bra episode 😂👍 vil det bli noe mulighet for paradise merch etterhvert?😍 Heier på deg!👑👊🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg