JEG NAVNGIR ALLIANSEN VÅR

Nå sitter jeg i stua hos Michelle. Michelle, Marte, Martine og jeg skal ha kosekveld og se på kveldens episode av Paradise Hotel sammen. Jeg trenger mental støtte for å klare å se all den griningen som kommer i kveld. Haha, neida, men det er koselig å samles for å se dette sammen. Det er jo veldig gøy å se det med resten av PH-gjengen, særlig når vi snakker om hverandre og ser hva hverandre har tenkt i forhold til spill. Samtidig er det skikkelig moro å se det sammen med de andre vennene mine, for de aner jo ikke hva som har skjedd der inne eller hvordan jeg har vært. De kjenner meg jo kjempegodt, og har gjort det i mange år så det er veldig morsomt å se reaksjonen deres på ting som skjer inne på hotellet. 

Jeg er faktisk veldig spent på kveldens episode. Det kommer frem at jeg har gitt alliansen vår et navn som kanskje ikke resten av gjengen er helt enig i, haha. Jeg synes fortsatt vi bør hete det altså. Verdens kuleste navn. Dere får følge med i kveld og se hva jeg prøvde å kalle oss ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg