NÅR PARADISE BF HAR BURSDAG

Akkurat nå sitter jeg og gjør siste finish på kveldens look. Jeg skal som sagt feire bursdagen til Sofie i kveld. Vi skal møtes og feire henne hjemme først før vi drar ut på byen og fortsetter kalaset der! Jeg gleder meg masse, og tror dette blir en super kveld. Er det noe vi er gode på så er det feiringer, og Sofie fortjener virkelig verdens beste bursdagsfest ❤ Det er en fin gjeng som skal samles og vi har det alltid moro sammen. 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg blir med ut eller om jeg rett og slett er flink pike og drar hjem for å sove. Dette festlivet passer ikke helt inn i min nye strukturerte hverdag, men nå er det faktisk en spesiell anledning. Det er jo ikke hver dag min Paradise bff har bursdag! Vi får se hva kvelden bringer, men nå må jeg faktisk komme meg avgårde så jeg ikke blir alt for sen.

Håper dere alle får en super torsdag ❤ 

6 kommentarer

Siste innlegg