BILDER FRA GÅRSDAGENS BURSDAGSFEIRING

Nå sitter jeg og Marte i hvert vårt hjørne av sofaen med hver vår godtepose og koser oss. Vi har spist den obligatoriske fredagstacoen og har satt oss ordentlig til rette med masse pledd og puter mens vi ser på Norske Talenter. Vi skal bare slappe av og ta det helt med ro i kveld, og egentlig resten av helgen. Jeg er skikkelig sliten etter i går, men herregud som jeg koste meg. Det tar på å ha det moro altså! 

Nå har jeg vært halve Oslo rundt for å samle sammen tingene mine. Jeg har fortsatt jakken min med husnøklene i hengende på Nox fra forrige lørdag da, den må vel egentlig hentes… Bare ikke akkurat nå. Her kommer bildene fra i går. Se så fine mennesker da ❤ Jeg er så glad i alle sammen, og er utrolig glad for at jeg har fått sjansen til å møte de. Tenk så bra at akkurat vi havnet på det hotellet i Mexico sammen. Så takknemlig!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg