NÅ ER DET PÅ TIDE Å TA FARVEL

Reklame | Annonselenker Nelly

Wæææ, sommeren er snart over! Neida, men det skremmer meg litt at vi allerede er i juli. Samtidig så blir jeg skremt hvor hver ny måned vi går inn i fordi tiden går ufattelig fort. Juni var den desidert beste måneden så langt i år! Jeg har kost meg så ufattelig mye og ferien min var desidert med på å gi juni førsteplass av månedene så langt i år. Jeg har generelt følt meg veldig bra, solen skinner og vi har hatt sommer i Norge så nå er det på tide å oppsummere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERASOLBRILLER EBAY / JAKKE HER

MÅNEDENS INNKJØP

Min nye favoritt-parfyme! Gucci Bamboo. Heldigvis kjøpte jeg den på taxfreen på vei hjem fra Albania for denne var alt for dyr. Hvorfor er parfyme så dyrt egentlig?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Okei jeg må faktisk ta med denne pizzaen også, haha. Månedens innkjøp <3 Den var så god!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS SPILLELISTE.

Taylor Swift – RED. Det albumet har gått på repeat hos meg hele måneden. 

MÅNEDENS NEDTUR. 

Definitivt at jeg ble syk. Typisk nok skjedde den uken jeg hadde mest korte vakter og faktisk hadde en fridag, det var strålende sol og jeg lå hjemme og døde. Det var jo den uken jeg virkelig skulle komme tilbake til rutiner! I stede har alt blitt utsatt og jeg får heller prøve igjen neste uke. 

MÅNEDENS OPPTUR.

Gjett en gang, haha. Selvfølgelig Albania!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERABIKINI H&M / OVERDEL HER – TRUSE HER (utsolgt i gul) / OVERDEL HER – TRUSE HEROLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASOLBRILLER HER / BIKINITOPP HEROLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SKO HER / ØREDOBBER H&MOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS FLAUSE.

Altså jeg vet ikke om dette egentlig går som en flause fordi jeg blir lettere flau og klein enn de aller fleste jeg kjenner. Noe av det som virkelig gjør meg klein er fyllemeldinger eller fyllesnaps. Det har jeg dessverre en tendens til å sende avgårde uten så mye filter og hver gang tenker jeg at dette er en kjempegod idé. Dette har jeg skikkelig lyst til. Så har jeg ikke det fordi fulle-Andrea og vanlige Andrea er to ganske forskjellige mennesker, haha. Sååå til flausen. Jeg tror dere skjønner hvor dette bærer hen. Jeg vil egentlig ikke utdype noe mer, men det ble sendt både snaps og meldinger i løpet av månedens bytur(er)…. Skam!

MÅNEDENS ØNSKE

Mer fri, mer ferie i varme strøk og mer avslapning, haha. Det er vel det vi alle ønsker, eller?

MÅNEDENS ANTREKK

Åååh, elsker dette! Hele looken med sminken, håret og antrekket. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SKO HER / ØREDOBBER H&M

MÅNEDENS INNLEGG. 

De jævla hverdagsheltene

Hvordan onanere når man deler rom med en venninne?

De verste måtene å bli dumpa på

Slik overlever du i et kollektiv

Albania vlog

Hvordan dumper man sin personlige trener?

Slik har PH, bloggen og oppmerksomheten endret meg

Reiseguide Sarandë

Dating og sex med vaginisme

Mine beste festivaltips

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE.

Jeg må virkelig bli flinkere til å snakke ut. Det er dødsirriterende at jeg ikke klarer det! Jeg går heller og irriterer meg enn å si ifra og da ender det ofte i en eksplosjon. Ikke bra. Så jeg må begynne å si ifra, men igjen så hater jeg konfrontasjoner. Hvordan legger man frem noe man vet vil bli tatt dårlig i mot eller såre andres følelser liksom? Jeg hater det!

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER


 

NÅ FÅR DU 15% EKSTRA PÅ ALT SALG HOS NELLY VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”
GYLDIG T.O.M. 5/7/18 – KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg