EN MÅNED FULL AV OPPTURER

Andre april! Tiden går så fort mot sommer nå at jeg nesten blir litt stressa. Jeg vil ha vår lenge, ikke sommer med en gang. Nå pleier det ikke akkurat å bli 30 grader og strålende sol her i Norge, eller sommer for den saks skyld, men jeg bare håper vi får en lang og fin vårt først. Ny måned betyr et farvel med den gamle og jeg har som vanlig oppsummert måneden som gikk. 

MÅNEDENS OPPTUR. Denne måneden har vært full av oppturer så det er utrolig vanskelig å bare velge én. Det er nesten så jeg vil si at den største oppturen er våren, sola og det fine været! Herregud, som jeg har lengtet etter lysere og varmere vær. Det er bare litt kjedelig, haha.

Jeg tror den største oppturen i form av en hendelse må bli da Sofie og jeg var stuntreportere for Side2 på premierefesten til Paradise Hotel! Det var skikkelig moro og jeg koste meg så mye. 

MÅNEDENS SPILLELISTE. MIIA – Dynasty, Kary Perry – Safe as draft, Greyson Chance – Seasons

MÅNEDENS FLAUSE. Hm… Nå må jeg tenke her! Har jeg egentlig noen store flauser å dele? Dette har vært en ganske rolig og fin måned, så jeg tror kanskje ikke jeg har gjort noe veldig flaut. Om jeg må velge noe blir det et par fyllesnaps for mye natt til fredag, men det kan skje den beste. 

MÅNEDENS NEDTUR. Trenger jeg virkelig å si det igjen? Dere vet… Babymagen som ikke er en babymage, kvalme, generell sykdom som kommer og går hele tiden. Utrolig lei av å være dårlig! 

MÅNEDENS INNKJØP. Denne måneden har jeg faktisk handlet litt! Jeg tror mitt beste innkjøp er den nye jakken min fra Monki som jeg elsker og antakeligvis kommer til å bruke ihjel alt for fort.

MÅNEDENS INNLEGG. Denne måneden har jeg skrevet flere gode innlegg med viktige budskap, i følge meg selv i alle fall. Jeg er veldig fornøyd med dette innlegget ment til de som tilbyr influencers gratis fillers, innlegget om fest og klamydia til fjells som handler om kondombruk, det jeg skrev som et motsvar til et innlegg på Nettavisen hvor Paradise-deltakere rett og slett ble trakassert og budskapet i innlegget om at du ikke kan forvente sex bare fordi vi deler seng!

MÅNEDENS ANTREKK. Jeg er helt forelsket i det ene antrekket jeg brukte for noen uker siden da jeg enda hadde rosa hår! Åååh, det var så kult.

SOLBRILLER OG ØREDOBBER MONKI / BUKSE OG TOPP ZARA / SKO NLY

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE. Her føler jeg det er mye å ta tak i, haha. Jeg må bli bedre på å ta det med ro når jeg kjenner at jeg trenger det og ikke legge alle planer på en dag, men fordele det jevnt utover. Jeg trenger også å bli bedre på å si nei til ting jeg egentlig ikke vil, orker eller har tid til. Jeg vil så gjerne få til absolutt alt hele tiden, men det funker ikke i praksis og gjør bare at jeg blir skikkelig stressa og sliten. Not good!

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE. Det mest likte bildet på min Instagramkonto de siste 30 dagene er dette koselige bildet <3.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar
    1. jeg sliter med irritabel tarm. Symptomene mine er oppblåst mage, kvalme og sliten. Så måtte endre kostholdet mitt, spiser ikke gluten og sånt, det hjalp meg litt, men blir ennå kvalm til tider. Slet med kvalme hver dag i 2-3 år, så deilig å ha noe svar.
      Irritabel tarm er ikke farlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg