GOSSIP OM DEN NYE SESONGEN

For en kveld det var i går! Sofie og jeg var så heldige å få være stuntreportere for Side2 på premierefesten til Paradise og det var helt sinnssykt moro. Jeg var skikkelig spent på forhånd og for å være ærlig så var jeg litt nervøs. Dette er ikke noe jeg har gjort før og vi skulle til og med gå live! Heldigvis møtte vi de fleste deltakerne i helgen, så det hjalp veldig på nervene. De er jo så fine, hele gjengen. 


Bilder fra Felicia Donkor og Isabelle Eriksen

Hva som skjer på bildet over her med Ann-Mariell og Carl Aksel kan dere se på livesendingen vi holdt i går HER. Åh, det var seriøst skikkelig moro! Jeg fikk ikke akkurat noe mindre lyst til å fortsette på journalistutdanningen etter å ha fått være med på dette. Kanskje jeg kan bruke dette som motivasjon til å komme ordentlig tilbake på skolebenken? 

Vi fikk intervjue alle de startende deltakerne og en del av legendene. Det kommer til å komme en del morsomme videoer og saker fra kvelden på Side2 fremover, så følg med! De nye deltakerne vet å by på seg selv da for å si det slik og det er skikkelig gøy. Vi grillet de litt (på en hyggelig måte hehe), stilte morsomme spørsmål, ga de noen valg de måtte ta og fikk vite litt gossip fra hotellet. Skal vi tro de blir det både mye sex, drama, kjærlighet og intriger. Gamle Pærra er tilbake da med andre ord. Jeg tror dere har mye å glede dere til for den gjengen der er helt syk!

UNICORN-ØREVARMERE <3

Det beste med fester som dette er Blitzbox-bildene. Se så stygge, haha. Det verste er at jeg ser full ut, men her hadde jeg ikke drukket mer enn det lille glasset med prosecco vi fikk til velkomstdrink. Altsåååå, disse jentene er så fine! Virkelig.

Processed with VSCO with c1 preset

Både Sofie og mitt antrekk er fra Zara, vesken min er fra Mango. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer
    1. Anonym: Nei. Alle deltakere har lov til å ha med to venner på premierefesten. I fjor trodde alle at bestevenninnen min skulle sjekke inn fordi hun var mye med oss og var med på premierefesten, men hun skulle selvfølgelig ikke det.

    2. Anonym: Hei! Soph og jeg kom i snakk på premierefesten og vi ble enige om å legge ting bak oss og at vi skal kunne være på samme sted og ha en hyggelig tone selv om vi ikke er bestevenner. Så det er ikke noe uvennskap der nå og det tror jeg vi begge er veldig glad for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg