DU KAN IKKE FORVENTE SEX BARE FORDI VI DELER SENG

Vi er nødt til å snakke om gårsdagens episode av Paradise Hotel. Ikke fordi jeg var med i fjor. Ikke fordi Paradise er så sykt underholdene, men fordi enkelte viser en holdning vi faktisk trenger å snakke om.

Jeg må innrømme at jeg blir ganske irritert av å høre hvordan Joakim snakket om Ine og problemene de hadde i sengen (hehe). Ånei, hun ligger på den andre siden av sengen. Stakkaren lå med boner i to timer og hadde det forferdelig fordi Ine ikke ville spoone (for det er så sykt digg å spoone med en hard penis festet til en gutt du har null seksuelle følelser for). Uff, det er synd på fyren. Eller bare ikke. 

Hvis du har meldt deg på Paradise Hotel kun for å få sex har du virkelig ikke skjønt poenget. Ingen på Paradise er pålagt å ha sex og hvis du kaster en partner du kan stole på fordi hun ikke vil ligge med deg så gjør du antakeligvis din største Pærra-tabbe. Vi husker vel alle Petter i fjor? Det var ganske så idiotisk å bytte ut meg som aldri i verden ville sviktet han fordi jeg ikke ville “kose”. En ting er at det er dumt spillmessig, men en annen ting er at denne holdningen også eksisterer i den virkelige verden. Gutter som forventer sex og blir furtne og sure om de ikke får det.

Det er mulig jeg overdriver, men herregud så lei jeg er av gutter som forventer sex bare fordi man deler seng! NEI, jeg vil ikke ligge med deg bare fordi du er gutt, jeg er jente og vi skal dele en flate på 160 centimeter for natten. Det er ikke da gitt at du skal få deg et ligg. Det er noe som kalles seksuell tiltrekning og interesse. Det er liksom litt essensielt med tanke på å skulle ha sex og man får ikke automatisk noen av delene bare fordi man er partnere i en realityserie eller fordi man havner på nach og det er minimalt med sengeplasser. 

Så plis slutt å forvent sex sånn helt ut av det blå! Prøv i det minste å væt litt sjarmerende og om jenta fortsatt ikke er interessert så vær en mann og respekter det i stede for å oppføre deg som en sprengkåt gris. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

32 kommentarer
    1. Ble vell egentlig litt sånn, hvorfor Joakim… Men så over til noe annet! Dere jenter er faan ikke bedre dere heller! Snakker av erfaring og det er like dustete sånn som noen av dere, faktisk blir drit sur… Jeg er ikke av den mannen som må ha meg bare for å få ut min frustrasjon, selvom sex er en naturlig del av ett forhold. Men sånn som Joakim snakket snakket i går, er så jævla dustete!

    2. Det er riktig man kan ikke forvente sex. Det er ingen menneskerett og få sex men det ser dessverre ut som alt for mange ikke er klar over dette.

    3. HALLELUJAH! Jeg ble så sint av å se episoden i går, tenkte at hvis han har hatt problemer med å få jenter til sengs tidligere (slik det virker når man er sprengkåt på dag 5) så kommer han i hvert fall til å slite etter dette..

    4. Jeg er så sykt glad for at du tar dette opp. Jeg fikk rett og slett vondt i magen. Jeg er 28 år og ser på pærra som min guilty pleasure, men det er seriøst ikke mye gøy å se på når Joakim oppfører seg sånn mot jentene. Det fremstod jo også som at Ingrid måtte puse han på ryggen og spoone han for å en gang få lov å bli partneren hans. Usj, lurer på hvordan han er i virkeligheten når han oppfører seg sånn forran kameraene. (Selvom det sikkert også er heftig klippet!)

    5. Jeg måtte bare le av Joakim i går, for hvor dum kan man bli? Bytte ut en partner fordi man vil sove ved noen som vil kose. Det kommer du ikke langt med! Håper nesten han ryker ut pga det, bare sånn at han skjønner selv hvor håpløst valg det var!

    6. Så bra skrevet Andrea! Tenkte på akkurat dette når jeg så episoden og før du skrev dette innlegget. Bra noen skriver et innlegg om dette!

    7. Flott at du skriver om det her! Spesielt bra at noen som er kjent fra programmet og som kanskje lettere blir hørt av lett påvirkelige unge sier ifra.
      Det Joakim holdt på med i gårsdagens episode er med å bidra til sexpress og noe som heter voldtektskultur. Han har nå gjort det mye vanskeligere for sin nye partner å si nei og å sette sine egne grenser ved å prate ned om Ine.

    8. Hei! Hvordan går det med vaginismen? Er det blitt noe forbedring har du hatt sex i det siste? Hva mener du om Sylvi Listhaug, tror du Per Sandberg blir en god justisminister? Hva stemte du ved siste stortingsvalg? Er du politisk aktiv i et politisk parti?

    9. Jeg er helt enig med deg! Så også den samme episoden og ble fullstendig forbanna på han. Vi jenter er mer enn bare sex og kropp. Fy søren for en teiting.

    10. Takk! Alle andre har tatt dette litt med ?humor? eller som om det ikke er så galt. Respekt for at du faktisk skriver det som deter, for dette er et stort problem for oss jenter.
      Hver gang jeg og veninnene mine blir invitert på narch har jeg faktisk gjort meg som vane og si at vi ikke er interesert i å ligge med dem( noe som er utrolig klein, og burde være unødvendig), men at vi er giret på narch.
      Alikevell har flere gutter blitt fly forbanna, vi har blitt kalt sjedelige, luremus og blitt forsøkt sjenket. En gang bedde en på sine knær om å få sove over fordi han ikke kom seg hjem, til slutt sa jeg ja. Han prøvde seg, jeg avslo, så kalte han meg en kjedelig nonne, og skulle plutselig hjem alikevell. Dette er gutter med mange venner, som virker hyggelige og morsomme i normale situasjoner, men har noen helt forkastelige holdninger til jenter når de selv er tiltrukket av dem

    11. Det jeg lurer på er: Hva er tankegangen hans?
      Det mest usexye man kan gjøre er jo å vise at man er altfor gira. Så når han bytter ut partneren sin for å pule så er jo det den sikreste måten for å få ho nye jente til å finne han frastøtende.

    12. Det var så utrolig ekkelt å se sånne holdninger splashed over tven her om dagen. Men det er som du sier derfor viktig å faktisk snakke om det. Det som jeg også synes var synd var at hun nye jenta egt ikke er interessert i å ha sex tv, men tydeligvis følte et behov for å si at “det som skjer det skjer” så hun fortsatt skulle være hun digge jenta som de siklet over. Tror virkelig ikke Joakim får seg noe, og han har jo virkelig dritet seg ut og vist en ekkel holdning og forventning han har som ikke er greit

    13. Kjell fjelld Georgsen: Takk for mange spørsmål! Det går veldig mye bedre med vaginismen, så det er bra. Nei, ikke så bra haha. Jeg synes ikke noe om Sylvi Listhaug som politiker. Jeg har helt andre meninger enn henne og et helt annet syn på livet, så vi er litt krasj sånn rent politisk i hvert fall. Sikkert en hyggelig dame på privaten! Det får tiden vise 🙂 Jeg stemte SV <3 Nei!

    14. Anonym: Ååååh, dette er så typisk! Men helt seriøst, da er de ikke bra gutter. En bra gutt respekterer deg og dine ønsker uansett. Dessverre finnes det alt for mange av de du beskriver over her.

    15. Helt enig! Jeg satt å så på og ble nesten litt lei meg ovenfor Ine fordi han klager hele tiden på at hun ikke vil ha sex eller pusse han eller hva han kaller det. Dt så ikke ut som hun nye dama hannes syntes dt var så gøy at han sa dt om og om igjen

    16. ja jeg reagerte selv sikkelig på det, blir en av mine gutter slik skjemmes jeg, de kan være med på hva de vil,men de skal respekterer andre mennesker..
      hilsen en dame på 40 som ser på fordi hun kjenner kristian

    17. Haha morsomt at du sier. Hva henger du deg egt opp i? Det er paradise hotel? Det er reality chill litt a.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg