UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Jeg sitter i bilen på vei tilbake til Lindesnes. Morten og jeg har hatt en kjempelang dag som startet med et møte i Vennesla som varte i et par timer. Deretter dro vi til Sørlandssenteret for å kjøpe de siste julegavene og noe til meg. Jeg brukte fem tusen kroner og det er like før jeg griner, men det var jo veldig fornuftig sånn egentlig. Jeg skal vise dere hva jeg kjøpte senere 😀

UKENS TANKE: Det å vite hvor mye jeg har brukt på husleie siden jeg flyttet hjemmefra er så sykt. Heisann det som kunne vært egenkapital til leilighet. Det burde vært en slags ordning hvor man kunne lagt frem bevis på at man har betalt husleien uten problem i så og så mange år og få lån, hehe. Det er kanskje veldig urealistisk, men det hadde vært veldig greit altså.

UKENS FAVORITTPLAGG: Dette plagget har dere nok sett mye av den siste uken. Det blir rett og slett min nye favorittkåpe! Den er faktisk på 50% rabatt nå og du finner den HER.


T-SKJORTE ZARA / SKO NELLY HER / VESKE NELLY HER

UKENS SERIE: Friends! Jeg har begynt å se på det nok en gang frem til jeg skal begynne på en ny serie. Jeg har rett og slett ikke hatt tid, men jeg tror vi skal begynne å se Lykkeland.

UKENS CRAVING: Iskrem. All iskrem. Da jeg hadde spist opp det jeg hadde igjen i fryseren før helgen sendte jeg melding til Michelle og spurte om jeg kunne spise hennes også, haha. Håpløst.

UKENS POSITIVE: Denne uken blir det en melding jeg fikk på Instagram fra en kjempefin følger! Jeg ble så utrolig glad og måtte rett og slett screene hele meldingen. Slikt betyr så utrolig mye for meg!

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg velger hele helgen! Det har vært skikkelig koselig å være på Sørlandet med både Morten, Einar og Marius. Jeg har ledd utrolig masse og kost meg hver eneste dag. I tillegg hadde jeg det kjempekoselig med Ida på dagen på lørdag, så denne helgen får 10/10.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Blæh, jeg var dum nok til å sminke meg bare noen timer etter at jeg vokset ansiktet og har endt opp med et slags kviselignende utslett på nedre halvdel av ansiktet. Kjempefint. Er det mulig å være så dum? Jeg vet at man ikke skal gjøre det, men så gjorde jeg det allikevel. Jepp, har bare meg selv å takke der altså.

UKENS MATRETT: Mmmm. Tomatsuppen jeg spiste på Bellini da jeg var i Kristiansand på lørdag.

UKENS SANG: Coldplay – Christmas Lights

UKENS MEST LESTE INNLEGG: 

Ukens spørsmål

Fordelene med avstandsforhold

This time last year

UKENS FAVORITT-BILDE: Hahaha, jeg ler meg ihjel av dette bildet fra curlingen på fredag! Det er vanskeligere enn det ser ut som altså og det er virkelig ikke lett å bli klok på de skoene.

 

10 kommentarer

Siste innlegg