THIS TIME LAST YEAR

Noe av det beste med å blogge er at man kan gå tilbake i arkivet og gjenoppleve ting. Jeg elsker å kunne bla meg gjennom måned etter måned og se hva jeg gjorde, hvem jeg hang med, hva jeg var opptatt av og ikke minst hvordan jeg så ut haha. Det er ganske store forandringer å finne om man blar seg gjennom arkivet på bloggen som starter i 2014(!!!!!).

Nå har jeg bladd meg tilbake til denne tiden i desember for et år siden for å se hva jeg gjorde på den tiden. Det var ganske morsomt og jeg husker alt ganske så friskt i minne. For å oppsummere: jeg bodde sammen med Sofie, var evig singel som vanlig og trodde fortsatt jeg så bra ut med lang extension og falske negler 🙂

Vi hadde julebord med Paradise-gjengen! Det var faktisk skikkelig hyggelig. Nesten alle kom og vi var en stor gjeng som startet kvelden med julebord på Bølgen og Moi og avsluttet med en liten bytur. Det var faktisk kjempegøy å få samlet såpass mange. Vi har jo delt noe helt spesielt.

Jeg var hundepasser for Celine og tilbragte mer tid med henne en hva jeg burde, haha. Vi hadde filmkvelder og gikk laaaange turer hver eneste dag, noe som var superkos. Åh, som jeg savner den lille bebbisen <3

Jeg kom meg ut og tok bilder i det fine vinter-lyset. I alle fall innimellom!

Marte og jeg hadde bakedag og jeg fikk vist frem jule-neglene mine (som faktisk var sykt fine)

Celine var med på bakedag!

… og jeg drakk selvfølgelig favoritt-julebrusen!

Vi hadde julebord med gjengen og Thomas og jeg øvde på posering. Btw, elsker jakken til Thomas. Vi spiste middag på Kverneriet på Majorstuen (sykt digg mat) før en del dro på byen, mens jeg var mitt kjedelige anti-party jeg og dro hjem.

Jeg var også på avskjedsmiddag for Martine som dro til Thailand og ble borte i en evighet (altså noen uker). Vi hadde en kjempekoselig kveld på Pincho Nation ved Jernbanetorget som har kjempemorsom mat og et så gøy konsept!

Det jeg ser har forandret seg mest tror jeg må være kvaliteten på bildene og ikke minst redigeringen! Jeg synes bildene på bloggen min er ganske mye bedre nå enn da, og enda bedre vil de nok bli med tiden. Det er gøy å se hvor mye jeg utvikler meg fra år til år og hvor mye mer jeg lærer meg underveis i denne jobben.

Så må jeg jo nevne håret og bryna mine som har blitt ganske så mye finere nå begge to! Ah, så deilig det er å ikke ha extension mer. Jeg kjenner hodebunnen min skjelve av skrekk når jeg tenker på å feste noe der igjen. Nei uff, det får bli naturlig enn så lenge. Nå har det til og med begynt å vokse ganske bra så det blir spennende å se hvordan det ser ut neste år.

Hva synes dere om forandringen på både bloggen og meg? <3 

6 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Veldig gøøøy å se slike innlegg altså! Jeg begynte å følge deg tidlig i år, så da er det ekstra gøy å se det jeg ikke har sett! Er sååå glad jeg klikket meg inn på deg den første gangen! Har klikket meg inn hveeer dag siden!<3 Kjør på videre dyktige, flott deg!<3 Store klemmer til skjønne deg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg