UKEN SPØRSMÅL / BLOGGVERDEN, VENNER OG JUL

Reklame | Annonselenker Nelly

KJOLE HER

Hva var grunnene til at dere valgte Kristiansand og ikke Oslo?

Jeg ga meg ganske tidlig i Oslo vs Kristiansand-kampen og sa at jeg godt kunne flytte på meg. Det er fordi det føltes mest riktig på en eller annen rar måte. Morten har studiet sitt der i noen år til, boligprisene for både kjøp og leie er veldig mye rimeligere der enn i Oslo sentrum og mitt eneste gode argument for å bli i Oslo er at alle vennene mine bor her. Jeg føler meg klar for å prøve noe nytt og tror det blir godt med litt miljøforandring.

Har du noen gang mottatt drapstrusler pga bloggen?

Nei, ikke som jeg kan huske. Det er kanskje noe man ville husket? Haha.

Hvordan var det å se Ellinor igjen for første gang siden Love Island?

Veldig koselig!!! Det var bare så synd at formen min var så skranten, men det var kjempekoselig altså.

Når flytter du til Kristiansand?

Det blir i 2019 en gang, men akkurat når er ikke 100% spikret enda.

Stemmer det at du og Morten hadde møtt hverandre før Love Island?

Hehe, nei jeg skjønner ikke hvordan slike rykter oppstår. Vi møttes aldri før inne i Villaen foran tv-kameraene altså.

Hvor mange steder i Oslo har du bodd og er det noen du vil anbefale for andre?

Jeg har bodd i fire forskjellige leiligheter på fire forskjellige steder i Oslo. Jeg startet på Majorstua (Vlakyriagata), flyttet deretter til Gamlebyen (Mosseveien) og så bodde jeg midt i sentrum av Oslo med Jernbanetorget og Torggata i umiddelbar nærhet. Nå bor jeg på St. Hanshaugen og det er definitivt her jeg trives best! Det er rolig, rent, hyggelig og samtidig kjempesentralt med 10-15 minutters gange til Grünerløkka, sentrum, Majorstua og Aker Brygge.

Når så du Sofie sist? Virker ikke som dere har så mye kontakt…

Vi snakker sammen nesten hver dag, som regel via snap eller messenger. Så vi har mye kontakt selv om vi ikke sees så alt for ofte. Heldigvis jobber jeg like ved der hun og Morten bor så de kommer stadig innom jobb og da sees vi jo <3

Hvordan tenker dere å gjøre det med jul i fremtiden? Annethvert år hos din og hans familie?

Godt spørsmål! Det blir vel noe sånt, ja. Vi vil gjerne få feiret jul med søsknene våre også og de feirer annenhver jul borte hos begge to, så vi må finne en god løsning på det når den tid kommer 🙂

Er du like forelska i Morte nå som du var i begynnelsen?

Ja, enda mer også selv om jeg ikke trodde det var mulig. Han er så fiiiiiin <3

Tror du at du kommer til å holde kontakten med Bruna nå som du flytter til Kristiansand?

Ja, det tror jeg! Blir litt lettere når man bor i samme by 😀

Hvor gammel er du?

Jeg er 24.

Hva har du ønsket deg i julegave?

Jeg har slitt såååå mye med dette i år. Jeg endte opp med å ønske med litt Rosendahl, et tacosett (hehe), denne Day Birger et Mikkelsen vesken, ny Fitbit (fordi min plutselig sluttet å funke) og opplevelser. Så vi får se hva jeg ender opp med, hihi.

Hvem andre bloggere er du egentlig venn med?

Det er bare Sofie og Martine  jeg ser på som ordentlige venner i bloggNorge. Jeg har bekjente som er kjempehyggelige, men det er ikke folk jeg ringer når det er noe liksom.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg