FORDELENE MED AVSTANDSFORHOLD

God torsdag! Singelliv&Dating-spalten er som dere vet tilbake, bare med en litt ny vri. Jeg burde egentlig døpe den om til Singelliv, dating & kjæreste-spalten, men det blir litt rart så jeg holder meg til det opprinnelige navnet. Anyways!

Nå befinner jeg meg kjedelig nok i et avstandsforhold. Det er fem timer mellom oss i tog, en kort time i fly og rett rundt fem timer i bil. Det finnes både fordeler og ulemper med et slikt forhold. Selv ser jeg mest ulemper, men i et forsøk på å være positive begynte jeg å tenke over hva som kan være bra med et avstandsforhold. Det ble en liten liste som jeg nå skal dele med dere. Neste uke tenker jeg å snu om på det hele og dele fordelene!

Man får kjenne på det å savene hverandre. Det er jo litt koselig, selv om det også er ganske vondt og kjipt. Det å savne hverandre kan jo være litt bra også.

Vi blir i hvert fall ikke lei av å se hverandre. Hehe, man får nok av alenetid!

Det blir litt mer spesielt hver gang vi møtes. Det er noe med det at man går og savner hverandre, så hvert eneste møte er preget av lengsel og savn, noe osm gjør at alt blir litt mer spesielt.

Små gleder blir fort til store gleder. Litt det samme som med punktet over. Hvis en av oss har med seg favorittbrusen til den andre, eller kjøper inn det man vet den andre liker å spise til frokost eller snackse på så blir det liksom litt ekstra koselig.

Selvpleie. Man får jo mye tid til selvpleie og kan fjerne uønsket hårvekst, rense porene og gjøre alt annet man kanskje ikke vil gjøre foran kjæresten sin i løpet av tiden man er alene.

Arbeidstid. For min del så blir dagene alene ofte arbeidsdager. Jeg jobber mest mulig med bloggen slik at jeg kan ta mer fri når vi faktisk er sammen. I tillegg jobber jeg ofte en del i klesbutikken, så man kan jo være litt produktiv!

Mange gode samtaler. Vi blir ikke sittende på mac og mobil når vi snakker sammen fordi vi bruker jo mobilen til å snakke. Det blir det mange gode samtaler ut av hvor ingen er distrahert av andre ting.

 

6 kommentarer

Siste innlegg