PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Den største forskjellen fra februar i 2018 til februar i 2019 er definitivt hårfargen. Jeg hadde jo rosa hår for et år siden! Det var faktisk sykt kult og jeg elsket det der og da, men jeg tror nok ikke jeg kommer til å ha rosa hår igjen med det første.

Jeg dro på Vixen for første gang i min karriere og dro hjem i pausen fordi det var grusomt! Der og da bestemte jeg meg for å aldri dra igjen og det har jeg foreløpig holdt, hehe. Dere kan lese innlegget jeg skrev om det hele her.

Jeg bestilte min første sydentur på noen år sammen med jentene! Vi booket tur til Albania, en tur som vi dro på i juli samme år. Da jeg publiserte det innlegget la jeg med en slik fin collage fra sist gang jeg så sol, haha.

Like før dette hadde jeg avbestilt LA-turen jeg skulle på sammen med Sofie og en annen venninne fordi jeg var fattig. Det var så utrolig trist og dere kan lese innlegget jeg skrev om det her.

Jeg levde fortsatt det gode liv sammen med mine to beste roomies, Sofie og Celine <3 Martine hadde også bodd hos oss en stund, men flyttet ut i februar, noe som var litt trist.

Jeg fortsatte å dele om vaginismen min. På dette tidspunktet hadde jeg fått et tilbakefall som jeg tok ganske tungt. Jeg skrev åpent om at jeg hadde sett det komme, men prøvd å fortrenge det og frykten for at jeg aldri kom til å kunne ha et normalt sexliv igjen. Dere kan lese innlegget her.

Jeg var også dritt lei av maset om at jeg måtte date noen og skrev om at nei, jeg vil ikke date (les her). Jeg hadde jo viktigere ting å gjøre som å elske meg selv mens jeg spiste pizza i “whatever I’ll just date myself” t-skjorten min.

Sofie og jeg oppsøkte kule bilde locations for å spice opp bloggen og Instagram litt. Jeg synes nå disse ble ganske kule, men tenk så kule de hadde blitt med bedre redigering… Jaja, jeg er heldigvis stadig under utvikling.

Ellers koste jeg meg i det som begynte å minne om våvær i hovedstaden. Marte og jeg gikk lange turer rundt i Oslos gater på søndager og hadde tacokvelder sikkert fire ganger i uken (de resterende dagene spiste jeg taco med Sofie, selvfølgelig). Livet var egentlig ganske så greit da også!

 

6 kommentarer

Siste innlegg