JEG HAR BESTILT SYDENTUR

ANNONSE – inneholder annonselenker til Booking.com

Januar og februar er de aller tyngste månedene i året for min del. Det merker dere nok også her på bloggen hvor jeg deler mer nedturer enn oppturer om dagen. Jeg må bare huske på at det kommer lysere tider og om ikke så alt for lenge er våren her med solskinn og lys!

I disse mørke månedene blir jeg mer reisesyk enn noen gang ellers i året. Jeg har sittet og sett på restplasser til varmere steder i flere uker nå til tross for at jeg vet at jeg ikke kan reise helt enda. 

Heldigvis går det an å planlegge frem i tid og etter en liten samtale med noen venner bestemte vi oss for å booke sydentur til sommeren! Vi søkte litt rundt etter steder, leste reiseblogger og anbefalinger før vi kom frem til det som ble vår destinasjon. 

Vi har bestemt oss for å reise til Albania i begynnelsen av juni! Vi skal til et sted som heter Sarande. Det skal visstnok være utrolig fint og ganske likt Hellas som vi er veldig glad i. En slags billigere versjon av Hellas med en litt annen kultur. Hotellet vi skal bo på er så utrolig fint, men vi betaler bare 2000 kroner per person for en hel uke! Det er helt utrolig. I tillegg er det visst ganske så billig å leve der også, noe som passer oss bra.

 Jeg er kjempespent og ha allerede startet nedtellingen til vi drar. Hotell er booket, men flybilletter gjenstår. Vi må vente på litt bedre tider før vi kan booke alt, men å ha bestemt dato, fått innvilget fri fra jobb og booket hotell er så utrolig deilig! 

Hvis noen av dere har vært der eller har noen gode tips så del gjerne i kommentarfeltet <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Kommer fra Albania, fyyy søren å fint det er der! Reiser dit hver sommer, skal dit 3 juli! Er helt nydelig, mat, mennesker, vær, strand! Er heøt vakkert!! Håper virkelig dere koser dere gløgg, om dere skal ut å spise, så må du prøve Suquk! ❤️

    2. Er ultra billig der, maten er heøt sykt billig, maten du får her i Norge til 300 K får du til 15 kr

    3. Var i Sarande med kjæresten min sommer 2017. Vi ble helt forelsket i plassen. Nydelig vær, mennesker og god mat! Dere må ta taxi til en plass kalt Ksamil, de har et helt nydelig krystallklart vann, du vil bare ikke skjønne hvor vakkert det er før du kommer! Bare søk opp på instagram. Også ta taxi til en strand som heter “Pulebardha beach”, hvor bølgene er giga og det ligger oppå et fjell så når du går ut i vannet trør du på et berg og alt er bare så sinnsykt vakkert og æææh. Får gåsehud når jeg tenker tilbake på det! Menneskene er bare snille og behjelpelige. Ellers er det veldig, veldig billig der 😀 Dere bør også dra til slottet og spise, eller bare for å nyte utsikten. På kvelden får dere se solnedgang over hele Sarande <3 Når vi var der var verken maten eller servicen noe og skryte av, men det kan jo hende dere er heldige. Ønsker dere en skikkelig fin tur! Jeg SKAL tilbake en gang 🙂

    4. Ååå så koselig !!
      Albania er mitt hjemmeland, det er der foreldrene mine er fra. Og vi reiser til Albania vær sommer! Spesielt Sarande. Det du sier at det er billig er helt sant, du kan leve luksus med en veldig billig pris.
      Du få bare glede deg kjempe masse, og ta masse bilder. Ser frem til å lese din experience på bloggen. BTW mennesker der er utrolig hyggelige :))

    5. Suquk er typ pølse/kjøtt! Er mega populært, du spiser det sammen med hjemmelagd brød + så får du salat til

    6. Dessverre er guttene/mennene helt ville etter deg der nede. Et minus, eller kanskje et pluss for deg som er singel! Maten er ikke god, gikk for de beste. Nei, skuffet veldig, men håper dere er heldige!

    7. Jeg er en norsk jente som er gift med en albaner og vi reiser til Albania hvert år. Vi storkoser og jeg virkelig elsker Albania. Kjekt å besøke familien til mannen min men også få varme og billig mat og shopping. <3 Vi har aldri vært i Sarande men har planlagt å ta turen dit snart <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg