UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly / sponset kjole Kouture

For et surrehode jeg er om dagen. Jeg har helt glemt bort uken som gikk, men her kommer den endelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAØREDOBBER MONKI / SMYKKE H&M / TOPP ZARA (LIGNENDE HER)

AKKURAT NÅ: Henger jeg i sofaen, det samme stedet hvor jeg har tildbragt mesteparten av dagen. Fortsatt i dårlig form og for en gangs skyld klarer jeg faktisk å slappe av litt så forhåpentligvis går det over fort. Jeg skal på jobb i morgen så jeg må rett og slett bli frisk asap.

UKENS TANKE: Den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv er å melde meg på Love Island. Shit, livet mitt er bra nå.

UKENS SEIER: Altsååååå, kan ikke si jeg har noen denne uken. Ikke en liten en gang. Det er jo litt trist, men sånn er det innimellom.

UKENS CRAVING: Mango smoothie.

UKENS FAVORITTPLAGG: Det blir denne jakken fra BikBok som jeg har brukt masse i det siste! Funfact, jeg fikk den på byttekveld 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAØREDOBBER ZARA / VESKE NELLY HER / KJOLE KOUTURE

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdag! Det var en sååå fin dag som startet med venne-brusnj, etterfulgt av tusling i byen, besøk av Martine, julebord og det hele ble avsluttet med at Morten kom til Oslo. Helt perfekt <3

UKENS SERIE: Dynastiet.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: På Black Friday jobbet jeg som de fleste har fått med seg i klesbutikk. Underveis i løpet av dagen så jeg ganske mye merkelig, men det var en ting som toppet absolutt alt. Innerst i butikken, under to stativer med jakker satt en liten jente på kanskje 8-10 år. Hun var omringet av handleposer og satt i midten av det hele og spilte et spill på en mobil. Hun satt altså på gulvet i et hjørne av en klesbutikk og “passet på” handleposene til foreldrene mens de gikk rundt i butikken og handlet. Altsåååå?? Foreldre, sånt er ikke greit.

UKENS MATRETT: Det blir definitivt brunsjen jeg var på hos Miss Sophie på lørdag. Så utrolig godt, nam nam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SANG: Lady Gaga / Bradley Cooper – Shallow. Jeg må se den filmen snart!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Dette gleder jeg meg til i desember

De mest stilte spørsmålene om Love Island

I dag gruer jeg meg til å dra på jobb

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette fra mandagen i Barcelona <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg