MINE MEST LESTE INNLEGG

Jeg tenkte det skulle bli moro å vise dere mine mest leste innlegg så langt i år! Det som er litt interessant er at ganske mange av disse innleggene handlet om sex. Det er ikke vanskelig å se hva dere interesserer dere for ;-). Det som også er interessant er at to av disse fire sex-innleggene handler om vaginisme og det synes jeg er ganske fint. Det er bra at de blir lest og at dere vil lese om dette fordi det finnes alt for lite informasjon generelt i samfunnet om denne sykdommen. Uansett, her er listen over mine mest leste innlegg så langt i år. Hvem er din favoritt?

ETT ÅR UTEN SEX

UTLEIER SPURTE OM ANTALL ONE NIGHT STANDS

DU KAN IKKE FORVENTE SEX BARE FORDI VI DELER SENG

IKKE KLE DEG SOM EN STRIPPER PÅ 17. MAI

TURN OFF HOS GUTTER

ET STORT STEG I RIKTIG RETNING

SPØRSMÅLSRUNDE LOVE ISLAND #1

DE VERSTE MÅTENE Å BLI DUMPA PÅ

IKKE VÆR HAN SOM STØNNER OG STIRRER PÅ RUMPA MI

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Har lest alle innleggene over her:) Er det noe du virkelig er flink til, er det når det kommer til å lage overskrifter som passer til teksten. Opplever så mange bloggere som skriver noe, men mener det motsatte! Det skjer aldri hos deg. Fortsett sånn, Andrea<3 Også vil jeg påpeke at du ALDRI må stoppe med å blogge! Det hadde vært undergangen for min del! Keep up with the good work:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg