SPØRSMÅLSRUNDE LOVE ISLAND #1

Så gøy at dere er så engasjert i dette! Det ble så mange spørsmål at jeg måtte dele spørsmålsrunden opp i to deler. Neste kommer senere i uka så dere kan fortsatt stille spørsmål i kommentarfeltet om det er noe mer dere lurer på <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva skjer med bloggen når du er borte?

Jeg kommer til å forhåndsskrive en del innlegg, både relatert til programmet og andre ting. Det blir nok ikke innlegg hver dag, men kanskje tre-fire ganger i uken. Jeg kommer også til å oppdatere Snapchat og Instagram jevnlig via noen venner som skal hjelpe meg 🙂 Kom gjerne med forslag til innlegg dere vil lese mens jeg er borte!

Hva synes du om de andre deltakerne som er sluppet?

De virker absolutt hyggelige! Vi fire fremstår som ganske forskjellige mennesker så det blir spennende å se hvordan vi går sammen. Jeg gleder meg masse til å møte alle sammen!

Kunne du tenkt deg å date en av de to guttene som allerede er vist?

Hm… Det er vanskelig å si ut ifra et kort portrett. Jeg tror jeg må se når jeg kommer dit! De virker som to veldig hyggelige gutter 🙂

Hvor blir love Island spilt inn?

Gran Canaria. Dere kan se bilder av villaen HER.

Hva ser du etter i en mann?

Først og fremst ser jeg etter en mann som er snill, morsom, ærlig og ikke tar seg selv så høytidelig. Det er absolutt det viktigste! Samtidig så vil jeg gjerne at han har mål i livet, er sosial og aktiv, men samtidig kan chille med meg all the time hehe. Neida. I tillegg skader det ikke om han er kjekk 😉

Når spilles det inn, og når blir det sendt på TV?

Jeg kan dessverre ikke si akkurat når det spilles inn, men det blir vist på TV3 i løpet av høsten!

Har du store forventninger?

Njæææ. Jeg vet på en måte ikke helt hva jeg går til fordi det er første sesong og fordi jeg aldri har sett en hel sesong før. Så jeg har på en måte ikke så mange forventninger, men jeg håper at castingen har funnet noen kjekkaser som kan passe meg og at jeg får god kjemi med de andre deltakerne! Så håper jeg selvfølgelig på å finne Prince Charming, men det vet man jo ikke om skjer. 

Er du nervøs for å da på Love Island på grunn av vaginismen din?

Nei, det er jeg ikke. Jeg har ingen planer om å ha sex under innspillingen.

Måtte du på flere intervjurunder før du ble plukket ut til å være med?

Ja, det måtte jeg 🙂 Først var jeg på et intervju med en fra castingen, så var jeg på et intervju med casting og representanter fra produksjonen og TV3. Veldige hyggelige intervjuer altså, de er fine mennesker så ikke vær redd for det om dere skal søke!

Hva syns faren din om at du skal være med?

Han synes det er greit. Det var verre med Paradise, haha. 

Var Love Island grunnen til at du utsatte studiene?

Ja, det stemmer. Jeg har leve livet på å studere og det er ikke noe jeg stresser med. Planen var å studere nå, men jeg har ingen prodblemer med å utsette det for å gripe en once in a lifetime mulighet som Love Island er. A4-livet får komme senere ;-).

Hva syns vennene dine om at du skal være med?

De synes det er utrolig gøy! Jeg tror de gleder seg ekstremt mye til å se meg i diverse dating-situasjoner, haha. 

Hva skjer hvis du ikke liker noen av guttene med det samme du ser de?

Det er sjelden man liker noen på den måten med en gang man ser dem, så det tror jeg går helt fint. Man må få tid til å bli litt kjent!

 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

28 kommentarer
    1. Hei fine❤️ Såååå kult at du skal på skjermen igjen! Kommer til å sitti klin inntil tv?n! Hehe😉❤️ Men er det nødvendig for deg å jobbe i tillegg til bloggen? Tenker siden så mange andre ikke jobber med noe annet… klem❤️

    2. SITAT:Hva ser du etter i en mann?
      Først og fremst ser jeg etter en mann som er snill, morsom, ærlig og ikke tar seg selv så høytidelig. Det er absolutt det viktigste! Samtidig så vil jeg gjerne at han har mål i livet, er sosial og aktiv, men samtidig kan chille med meg all the time hehe. Neida. I tillegg skader det ikke om han er kjekk 😉
      Så du vitterlig tror at du finner mannen i ditt liv gjennom ett tv program som dette?? Det mener jeg er ganske naivt..
      Så er spørsmålet om du heller vil ha en “kjekk” mann som er opptatt av seg selv eller en som er mindre “kjekk” men som faktisk bryr seg om deg….
      En ting er 100% sikkert og det er at du KUN finner egosentrerte mannfolk som kun ser på kropp og vil ha sex med deg eller en av de andre jentene.Sikket også at dem er veltrente,sixpacken iorden,tatoveringer og sikkert “kjekk”
      Men er det her du skal finne en og dele livet med så synes jeg bare synd på deg..
      Men ditt valg,ditt liv….

    3. Ååh jeg gleder meg så utrolig mye til å se deg på Love Island! Har sett alle sesongene i England og vedder på at det blir minst like bra her i Norge!!

    4. Hej Andrea! Måste säga att du verkar vara en härlig tjej, trevlig och med “glimten i ögat”. Skoj att ni gjorde inspelningen till programmet enbart c:a 30 minuter från där jag/vi bor året runt. Sköt om dig, kram från mig 🙂

    5. Spennende! Syns å huske at du slet med studier pga angst, mye ukjente mennesker osv? Regner med dette går bedre nå siden du har meldt deg på love island? 🙂 ønsker deg masse lykke til, blir moro å se deg på skjermen!

    6. Undrende: Nå stiller jeg meg ganske undrende til denne utrolig dømmende og uvitende kommentaren. Du vet jo ikke en gang hvem som skal være med i serien og i hvert fall ikke hva slags menn de er. “En ting er 100% sikkert og det er at du KUN finner egosentrerte mannfolk som kun ser på kropp og vil ha sex med deg eller en av de andre jentene.Sikket også at dem er veltrente,sixpacken iorden,tatoveringer og sikkert “kjekk” har null hold i virkeligheten.

    7. Gleder meg masse til å se deg på TV<33 klarer nesten ikke å vente.. håper du finner kjærligheten der inne<33 kos deg masse. Digger deg<3 klem

    8. Kjempe gøy! Gleder meg til å se!
      Vet du om d kommer til å bli slik som det er i England, at seerne er med på å påvirke hvem som blir sendt hjem noen ganger osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg