UKENS SPØRSMÅL // SEX PÅ SNAPCHAT, MOTIVASJON, STUDIER ++

ANNONSE: inneholder annonselenker

Hva gjør dere når du er på behandling for vaginisme? Må du være naken? Eller er det noe slik som fysioterapi?

Først snakker vi om symptomer osv. og hvis det er noe jeg lurer på eller tenker over. Så ligger jeg på en sånn legebenk og Charlotte, osteopaten min tøyer i bekkenmuskulaturen. Jeg er ikke naken og alt foregår med truse på! Jeg har spurt om hun kan skrive et innlegg om hvordan behandlingen foregår siden så mange lurer på det :-).

Når startet neste sesong av ph?

Den starter nok i mars!

Hva slags merke er treningsskoene dine? Og hvor kjøpte du dem?:)

De er fra Nike! Tror jeg kjøpte de på (annonselenke) Sportamore

Hvorfor har du ikke kontakt med moren din lengre?

Det vil jeg ikke gå nærmere inn på enn hva jeg gjør i DETTE innlegget. 

Hvorfor skriver du h&m FAKTISK? Er det no galt med h&m siden det var så “faktisk”?

Altså det er jo faktisk ganske mye galt med H&M sånn etisk sett, hehe. I denne sammenhengen skrev jeg faktisk fordi det var snakk om en treningstights og det er ikke akkurat der jeg pleier å kjøpe treningstøy, så ja det ble faktisk. 

Synes ikke du det var litt barnslig å filme på snap når folk har sex??

Jo. 

Hvordan finner du motivasjon til trening?

Det har jeg skrevet litt om HER og HER.

Hvor ofte har du sex?

Du det er aldri nå om dagen. 

Angrer du på at du var med på Paradise Hotel?

På ingen måte! Det er en av de beste opplevelsene i livet mitt og jeg har fått så mye bra i livet mitt som et resultat av deltagelsen der. 

Siden du har blitt student vil du vel også bli kjent med nye mennesker som studerer det samme, men er ikke det vanskelig når du ikke har meldt deg opp til gruppearbeid?

Jeg har egentlig ikke et behov for det. Som jeg har sagt før kunne jeg gjerne tatt alt på nett og bare møtt opp til eksamen. Når det er sagt er det jo hyggelig om jeg blir kjent med noen på samme studie, men det er ikke noe jeg er på utkikk etter. Jeg skal være der for å lære, ikke for å få venner.

Hørte du røyket hasj på finalefesten til Paradise hotel. Hva sa produksjonen? Er det derfor du ikke fikk være med på Paradise kollektivet?

Haha, dette stemmer overhodet ikke. Jeg har aldri røyket hasj i hele mitt liv. Har aldri prøvd narkotika at all, er for kontroll freak tør ikke og er ikke interessert. 

Hvor er Martine når både Sofie og du er borte?

Hun bor jo med oss nå, så hun er hjemme 🙂

Liker du at fans kommer bort å tar bilder med deg? Eller liker du ikke at folk gir deg oppmerksomhet på den måten!

Det er kjempekoselig når dere kommer bort og spør om bilde! Snikbilder derimot gjør meg bare jævlig forbanna. 

Hva jobber du med utenom blogg?<3 Har ikke lest bloggen din lenge så vet ikke hva du jobber med.

Jeg jobber i klesbutikk!

Hvor mange prosent jobber du?

Sånn cirka 40%, men det blir ofte mer enn det også. 

Hvilken klesbutikk jobber du på?

Det velger jeg å holde for meg selv.

Hva mener du med at du vil holde hvor du jobber av respekt for arbeidsgiveren din?? <33

Det er flere grunner til det, men en av de er at jeg ofte ble litt forstyrret i arbeidet på Triumph fordi det kom folk inn kun for å “se på meg”. Det var ubehagelig og irriterende for de andre ansatte og for meg. 

Jobber du fortsatt på Triumph?

Nei.

Var det mye drama da du gikk på ungdomsskolen?

Ja, det var vel det haha. En haug med unge mennesker som alle prøver å finne ut hvem de er… Det blir drama. 

Har du gjort noe med håret? du ser så fint ut! Du har også drit fin stil!

Åå, så koselig! Nei, ikke enda, men på mandag skal jeg til frisøren for å gjøre noe kjempeskummelt!!!

Hei! Vil du lage et innlegg med matplan for en dag, eller en uke?

Hei <3 Jeg tror ikke det, nei. Jeg kan eventuelt lage et innlegg med forslag til matretter som passer lunsj, middag og frokost, men ikke en direkte matplan. 

Hvem tjener mest av deg og Sofie? (Til sammen)

Det er Sofie. 

Hvilke emner skal du studere nå?

Jeg skal studere Nordic Politics og Europa og “de andre”: Kultur og religionsforskjeller. Så spennende!! 

Hva tenker du om at exen din nå er kjendis og tjener milioner på jobben sin? Må være litt kjipt å ha ditchet han eller?

I don’t have an ex. Tror dette må ha blitt kommentert på feil blogg, haha.

Hvordan fungerer det når du begynner på skolen i vårsemesteret istedenfor høstsemesteret?😄😄

Jeg tar bare enkeltemner, så det spiller ingen rolle 🙂

Hvor er antrekket fra??😍😍elsker buksen!!! Kan du legge til link til det du har på deg?😍

Tusen takk <3 Hele antrekket er fra Zara, skoene er fra Reebok. Kan kjøpes (annonselenke) HER.

Hvor er den hvite oversized genseren du brukte på Raw fra?😍 elsker den

Den er fra Sofie sitt klesskap, haha. Neida, den er fra Zara!

Fikk dere ta alle valg selv på PH?

Tja. 

Hvor er tightsen fra? Så fin😍

Thankuuu! Jeg tror den er fra Stronger, husker ikke helt.

Er det en gutt som gjør at du er så glad om dagen/som du skal møte i helgen? 😉

Ntåå, det hadde vært koselig 😉

Var det vanskelig å få hårfargen din? Å ble håret slitt?😊

Ikke i utgangspunktet. Bunnfargen er min naturlige, så striper jeg bare etterveksten. Men… Hehe. Jeg farget jo håret kjempemørkt brunt, nesten sort og da jeg ville ha det blondt igjen gikk jeg litt for raskt frem så jeg mistet masse, masse hår :/

Hvordan har denne uken vært?

Takk som spør! Denne uken har vært så utrolig fint 😀 Elsker denne uken. 

Har du hatt sex med noen fra PH?

Dette har jeg svart på før, men ja det har jeg.

Hei! Den svarte buksa du har på deg på en del av bildene var super fin! Hvor er den fra? 🙂

Åå, den elsker jeg! Buksen er fra Zara 😀

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

49 kommentarer

Siste innlegg