UKEN SOM GIKK / UTSLITT, JULEBORD & BRYN-KRISE

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER

AKKURAT NÅ: Sitter jeg foran sminkebordet på rommet og spiser frokost/blogger. Det har skjedd noe meget uvanlig her i gården. Etter å ha sovet hele dagen i går frem til klokken 20, kun med små våkne øyeblikk for å gå på do eller forsøke å spise noe klarte jeg å sovne i tolv-tiden i går kveld. Lett som en plett. Ikke nok med det, jeg sov til halv 12 i dag!!! Halv 12, dere. Totalt utslitt og føler enda jeg går rundt som en zoombie. Uff, jeg burde skjønt at det ble for mye med en 8-timersvakt og rett på julebord på lørdag når jeg enda ikke var 100% frisk. Dumme meg! Nå betaler jeg i alle fall godt for det, har blitt litt sykere igjen og skal på jobb om under fire timer. Yei.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som alltid må skylde på andre for ting. Nei, det er faktisk ikke alltid noen annens skyld enn din egen for at du er en drittsekk eller at ting ikke går din vei.

UKENS FAVORITTPLAGG: Dette settet fra Nelly! BUKSE HER / JAKKE HER.


UKENS SERIE: Bodyguard! Den er så spennende.

UKENS CRAVING: Blomkålsuppe, nam nam. Det er så godt!

UKENS SANG: Ariana Grande – Santa tell me

UKENS TANKE: Det gikk akkurat opp for meg at hun som fikser brynene mine ikke bor i Kristiansand, men her i Oslo… Det samme gjelder frisøren min. Dette er totalt krise! Jeg har prøvd så mange steder, men det er ikke før jeg fant de to at jeg virkelig er 100% fornøyd. Frisøren er greit nok fordi der er jeg kanskje hver 2. eller 3. måned, så da kan jeg ta meg en Oslo-tur, men brynene fikser jeg jo cirka en gang i måneden. Wææææh, what to do? (Ja, jeg har kjempestore problemer i livet mitt hehe)

UKENS HØYDEPUNKT: Larvik-turen, definitivt. Det var så koselig å være hjemme med familien og ikke minst se Morten hjemme i stua hos pappa. Gleder meg til flere av dem.


JAKKE OG T-SKJORTE PULL&BEAR / VESKE  HER / BUKSE LIGNENDE HER / SKO VAGABOND HER

UKENS POSITIVE: Sofie og Morten kom innom meg på søndag for å hente noe og tok med sjokolade og bær til (fylle)syke meg <3 Det var koselig det! Små gleder i hverdagen, folkens.

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens spørsmål
Her skal vi bo
Mine mest leste innlegg i 2018

UKENS MATRETT: Da jeg var .i Larvik lagde stemoren min er skikkelig digg vegetarlasagne! Jeg må få oppskriften og dele den med dere altså. Noe av det beste jeg har smakt på lenge.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette av pappa og meg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Kan anbefale deg Auds hudpleie på Sørlandssenteret. Ordnet bryna mine der da jeg bodde i Kristiansand 😊

    2. Takk og lov for at vi bare har i-landsproblemer 😀 <3 Meeen, du kommer vel til å farte litt til Oslo for møter og sånn om du skal være fulltidsblogger så kanskje du er i Oslo en gang i måneden og får fiksa bryn da? 😀

    3. Anbefaler Bente på Gofoten (nylig startet der etter mange år i Auds hudpleie)! Gått til hun i mange år- superhyggelig og flink jente og veldig rolige og behagelige lokaler :))

    4. Klinikk Matis i vågsbygda i Kristiansand er det ei rå dame som fikser brynene mine, ingen andre enn henne gjør det, hun heter Thora og et bare den beste. Jeg er veldig kresen og går ikke til hvem som helst. Kun henne. 😉 haartoppen er rimlig og utrolig bra frisør i Vågsbygda som jeg kun går og klipper meg 🙂

      Mange fine bildet og høres ut som du har gjort en del. Fått mange Mail om folk som vil bli «vennene dine « i Kristiansand ? 🙂 vurdert å sende Mail men tør ikke helt siden virket som det var litt ironisk :S
      Ha en fin dag fine deg <3

    5. Synes m3d fordel du kan teste en ny bryn ordner. Ikke for å være frekk, men brynene dine er altfor mørke ifht til hårfarge. Dette ser spesielt sært ut siden du har tykke bryn.

      1. Nope, de er faktisk veldig passe farge til hårfargen min 🙂 Når du er blond skal de være noen nyanser mørkere enn din naturlige farge, noe de nå er. Spesielt tykke er de heller ikke, dessverre… Jeg jobber enda med å vokse de ut <3

    6. Et tips når det kommer til bryn er BrowsByLaila! Definitivt best i byen og absolutt verdt å sjekke ut. Har selv vært på ulike brynssteder, og hun er uten tvil den beste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg