UKENS SPØRSMÅL

Er det noe med Morten du synes er irriterende?

Overraskende lite. Han er ganske irriterende å diskutere med haha, men det kan jeg leve med.

Har dere snakket noe mer om flytting?

Ja, vi har snakket masse om det og bestemt oss for hvor vi skal bo. Det kan dere se HER.

Hva heter du på snap?

andreasveinsdot – add meg gjerne <3

Hvor mange kjøper du julegaver til?

Til Sofie, Martine, Marte, Morten, pappa, stemoren min, søsteren min og besteforeldrene mine.

Har du noen tips til å spare penger fort?

Nope, prøvd å tenke gjennom det ganske så mange ganger før haha. Sparing tar som regel tid!

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg?

Alt fra 5 til 30 minutter tenker jeg. Gjennomsnittlig er det vel ti til femten.

Er det noe spesielt du ser frem til i 2019?

Ja, masse! Jeg kan lage et eget innlegg om det, men det skjer så mye gøy i 2019 😀

Hva tror du gjør at du ikke har funnet kjærligheten før nå?

Jeg tror det er en blanding av at jeg ikke har gitt noen en ordentlig sjanse, at jeg har vært litt redd og at jeg ikke har møtt en som er helt riktig for meg før nå. Med Morten var det noe som bare stemte uten at jeg klarer å forklare det bedre, så nå skal jeg være såpass klisjé og klissete å si at det var skjebnen haha.

Kan du lage Q&A med Morten på YouTube?

Det kan vi ordne <3

Hva synes Morten om bloggingen din?

Han sier han er imponert over hva jeg får til og at jeg er flink. Bare positivt!

Hvorfor var du ikke på TV3 festen med de andre?

Formen har ikke vært på topp i det siste og på torsdag ble Morten også dårlig så da bestemte vi oss for å bli hjemme. Det var utrolig synd, men man må ta vare på helsa!

Hvor lenge skal Morten være hos deg?

Han reiser enten i dag eller i morgen 🙁

Hva synes du om at dere er det eneste paret igjen fra Love Island?

Det er jo trist at det ikke fungerte mellom de to andre finaleparene, eller noen av de andre som har gått fra hverandre for den saks skyld, men jeg er jo glad for at vi enda holder sammen 🙂

Favoritt godteri, snacks, frokost, lunsj, middag og kvelds?

Godteri: Sjokolade (stratosdyr, spragleknas, vanlig melkesjokolade eller 70% med pekannøtter og havsalt).
Snacks: sjokolade
Frokost: havregrøt med cottage cheese, kanel og eplesyltetøy
Lunsj: wraps eller smoothie
Middag: kjøttkaker med poteter, grønnsaker, brun saus og tyttebærsyltetøy
Kvelds: Hjemmelagde, nystekte rundstykker med brunost!

Hvor er du om 10 år?

Da håper jeg at jeg eier et hus, kanskje har et barn, en hund og Morten <3 Så håper jeg at jeg er i en jobb jeg elsker, kanskje bloggen eller kanskje noe annet gøy innenfor mediebransjen! Jeg vil ha et fleksibelt liv med rom for å gjøre det jeg vil.

Hvem skal du feire jul med?

Pappa og stemoren min 🙂

Liker du jul og har du julestemning?

Jul er greit nok det og nei, jeg har ikke julestemning helt enda.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg