UKEN SOM GIKK / OPPTUR & VENNSKAP

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE BERSHKA / KJOLE MAYA / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå har jeg kommet meg opp av sengen og spiste frokost. Jeg sitter i stua til Morten med Friends på tv og skriver dette innlegget. Han ligger og slumrer i sengen enda så jeg benytter anledningen til å få litt jobb gjort.

UKENS TANKE: Denne uken gikk det opp for meg at jeg faktisk driver min egen lille bedrift. HVOR SYKT ER IKKE DET? Akkurat det så jeg liksom ikke for meg at skulle skje. Ja, mitt eget lille enkeltpersonforetak, men hallo. Det er kjempekult!

UKENS HØYDEPUNKT: Åh, denne uken har vært veldig fin! Jeg har vært masse med vennene mine, vært kjempeflink med treningen og i tillegg hatt besøk av Morten. Drømmeuke! Jeg tror jeg må velge onsdag, rett og slett fordi jeg fikk en skikkelig opptur etter en kjip tirsdag og tok litt kontroll over min egen hverdag.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne kjolen fra Only! Kjøpte den på salg hos Nelly og du finner den HER.

UKENS SERIE: Friends <3

UKENS CRAVING: Stratosdyr og spragleknas fra smågodthylla. Ja, jeg vet det heter sjokoladefamilien, men jeg kaller det stratosdyr hihi.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk. Dere vet “folk”. Ikke alle mennesker, men folk. Eller er det bare mine som pleier å si sånt og skjønne hva vi mener? Haha. Folk som er overalt, folk som blander seg i alt, folk som går i veien, folk som er helt idioter. Folk.

UKENS POSITIVE: Jeg er endelig tilbake der at jeg synes treninger moro igjen! Nå gleder jeg meg til en ny treningsuke og det er gøy hver eneste gang. Det er sååå deilig og jeg klarte lett målet om fire økter og vet dere hva det beste var? Alle var kjempegode økter!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg har få venner fra Love Island

Ukens spørsmål

Samboer med Andreamor (gjesteinnlegg Morten)

UKENS MATRETT: Her slår faktisk nachosen jeg spiste på fredag det aller meste! Det var nachochips med tacokrydrede bønner, løk, mais og cheddar- og mozzarellaost med guacamole, tacosaus og rømme til. Så digg!

UKENS SANG: Hører seriøst bare på podcast, go Konspirasjonspodden og Andersen & Jakobsen.

UKENS FAVORITT-BILDE: Bildet av Marte og meg fra lørdagens bursdagsbrunsj <3KJOLE ONLY HER / BELTE ZARA

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg