SAMBOER MED ANDREAMOR

GJESTEINNLEGG MORTEN

Hei bloggen til Andreamor! Lenge siden, og takk for sist!

I dag tenkte jeg å lufte noen av tankene mine rundt det at jeg faktisk skal bli samboer med Andrea! Jeg gleder meg veldig, men det er også noen ting jeg er veldig spent på. For eksempel hvilke rutiner vi kommer til å få. Skal en av oss alltid støvsuge mens den andre vasker, eller skal vi bytte på det?

Jeg har feks omtrent aldri vasket klær i hele mitt liv så det må jeg enten få lært meg, eller så får Andrea det ansvarsområdet mens jeg gjør noe annet. Interiøret skal selvsagt jeg lede i og med at jeg har best smak og vet hva som er inn med tanke på kunst og fashion (håper Andrea bare skumleser og poster uten å se dette).

Også lurer Andrea på om det er ting jeg er engstelig for med tanke på å skulle bo med henne. Det jeg tenker mest på er all plassen klærne hennes vil ta. Må vi ha et eget klesrom? (Edit Andrea: JA TAKK!) Og må vi ha et ekstra bad med plass til all sminken, sjampoen, balsamen og hårkurene? Men bortsett fra dette har jeg egentlig ingenting som engster meg, og det lover veldig bra!

Tilbake til saken så føler jeg både Andrea og jeg er veldig avslappet med tanken på at vi skal bo sammen. Det eneste jeg har fått “kjeft” for så langt er at jeg legger bokserne mine på gulvet på badet når jeg er på besøk hos henne i Oslo, hehe. Og vi  har egentlig omtrent bodd sammen siden vi kom hjem fra Love Island i starten av oktober. Så jeg gleder meg egentlig bare til den dagen vi kan slå oss ned i sofaen første kvelden i vårt helt egne hjem!

Det å kunne legge seg sammen og våkne sammen blir veldig fint. Gjøre alle de hverdagslige tingene sammen og bare njuta livet! Jeg kan sikkert få sneket meg til et nytt innlegg igjen ganske snart. Jeg er jo tross alt gammel kantspiller, og innlegg var spesialiteten min.

Hadet bloggen til Andrea!

 

7 kommentarer
    1. Hei,
      jeg har bodd med kjæresten i 2 år og jeg er den som vasker og styrer( siden æ liker det)
      han lager mat, synes egt det er helt greit.
      Det er sånn vi har det og kjenner meg veldig godt igjen med boxser på badet. Haha.
      Det er selvfølgelig opp til dere åssen dere gjør det, ville bare si åssen vi har det 🙂 dere finner nok ut av det skal du se 🙂 lykke til 🙂 er sykt koselig. Gled dere 🙂

    2. Så morsomt & hyggelig innlegg!

      – Jeg kan røpe at venninnen til Andrea benyttet anledningen til å poste en liste over [tidvis svært merkelige] ting en eventuell kjæreste ville måtte ta hensyn til da dere var på L.I. [hehe]
      – Videre benytter JEG anledningen til å spørre [atter en mann] hva i himmelens navn det er med dere mannfolk & vaskemaskiner?? Jeg mener.. Dere [egen kjæreste innkl.] har opp gjennom livet sugd til dere absolutt ALL tilgjengelig kunnskap innen mekanikk & mekaniske ting; Det være seg alt fra biler & datamaskiner til støvsugere & elektrisk verktøy, og gjelder både funksjon såvel som oppbygging & reprasjon. -Dvs alt UNTATT vaskemaskin/tørketrummel! Jeg har knapt møtt en hetrofil mann som er i stand til å gjennomføre en maskinell klesvask med alle plagg i behold uten lengre kursing i forkant, -mens samme vedkommende gjerne er regelrett genial innen hva som helst annet maskinelt! Hva er greia, liksom!??..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg