UKENS SPØRSMÅL / VIXEN, MER TV OG BABY

Reklame | Annonselenker Nelly

KJOLE ZARA / VESKE NELLY HER / JAKKE BERSHKA

Hvordan ble du så tiltrukket av Morten inne på Love Island?

Jeg synes han var kjekk helt fra første stund, men etter hvert som vi snakket mer sammen så begynte jeg å like han veldig godt. Det var så lett å snakke med han og han var litt rar og veldig morsom, helt perfekt for meg <3 Etter natten vi sov i daybed sammen tenkte jeg bare “herregud, han er så bra”. Vi lå og snakket leeeeenge om absolutt alt. Det var så fint.

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm.

Har du kjøpt graviditetstest i løpet av forholdet ditt med Morten?

Ja, flere haha. Jeg har supernoia for å bli gravid, så tester meg hver måned bare for å ikke stresse over det. De har faktisk 8-packs med tester på Nelly som du finner HER. Kjekt å ha!

Elsker du og Morten hverandre?

Jaaaaaa! Tenk det da, dere. Jeg elsker noen andre enn meg selv, haha (neida, joda).

Hva synes du om Kristiansand?

Jeg synes det virker som en veldig koselig by! Gleder meg til å flytte.

Hva er dine favoritt-navn med tanke på babyer?

Hvis jeg får en jente vil jeg at hun skal hete Emilie og Morten har introdusert meg for guttenavnet Marinius som jeg synes er såååå fint!

Skal du på Vixen Awards?

Absolutt ikke. Det var så kleint og overfladisk at jeg dro hjem i fjor og i år må man kjøpe billett?? Haha spleiselag på diplomer og lokale som en venn va meg så fint sa det.

Hvilket TV-program kunne du tenkt deg å være med på?

Hm… Bloggerne virker kjempemorsomt og Farmen kunne jeg absolutt tenkt meg for å utfordre meg selv. Det er de to jeg kommer på i farten, haha. Synes tv er så moro!

Når skal du og Morten ha en prank på YouTube-kanalen deres?

Hehe, aldri.

Hva fikk deg til å begynne å blogge?

Jeg har alltid vært veldig glad i å skrive og være kreativ, samtidig som jeg alltid har likt oppmerksomhet så lenge det er på mine premisser. Jeg gikk fort over fra å skrive dagbok til å blogge da jeg kom i tenårene og siden det har jeg blogget av og på siden 2014 en gang.

Skal dere kjøpe eller leie leilighet?

Godt spørsmål! Vi er i gang med å sjekke hva vi har mulighet til. Kjøpe hadde vært helt fantastisk, men vi får se hva som faktisk er mulig.

Kjøper du dyr kroppssåpe og produkter til huden, eller synes du de billige funker like bra?

Nei, du jeg kjøper en sånn kjempestor Dove på Normal som koster ganske lite. Til huden ellers så kjøper jeg produkter som jeg vil si at ligger midt på treet. Akkurat huden i ansiktet er jeg litt nøye med og der bruker jeg mye Clinique og noe Clarins, to merker jeg er veldig glad i.

Når flytter du?

Det vet jeg dessverre ikke enda, men prosessen er så vidt i gang. Det tar tid å finne et hjem og jeg vil ikke ta det første og beste. Jeg vil finne en leilighet som jeg tenker at “her vil jeg virkelig bo”. Så det tar nok noen måneder, men jeg håper å flytte før sommeren.

Hvordan er livet med blogg på fulltid?

Det er veldig uvant, men det begynner å komme seg altså!

Har du brukt mye av premiepengene hittil?

Det måtte jeg faktisk regne på nå. Jeg har enda litt over 170 000 kroner på konto av de pengene, men det er ikke penger som skal brukes. Det er 100 000 kroner som står på en låst konto, 25 000 kroner som gikk til BSU, 25 000 kroner til en bufferkonto og tre ganger husleie som står på husleiekontoen slik at jeg har en backup om ting plutselig går veldig galt en måned. De jeg har tilgang til er penger som skal stå på konto og ikke brukes med mindre det er krise. Så jeg har vel brukt rundt 77 000 kroner, hehe. Det var ganske mye gitt. Nå gikk noe til donasjon, jeg kjøpte meg ny seng, betalte ned mastercardet, bestilte tur til Tromsø, Roma og Barcelona, interiør til den nye leilighet og litt kos. Pengene flyr altså! Alt i alt har pengene gått til det jeg ønsket å bruke de på: reise, litt kos, betale ned gjeld og å ha økonomisk trygghet.

Hva er den største uenigheten du og Morten har hatt?

Godt spørsmål. Jeg tror det må ha vær noe politisk, haha. Vi står på litt forskjellige steder akkurat der.

Føler du at du glemmer vennene dine litt nå som du er med Morten ofte?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vil selvfølgelig bruke mye tid på Morten, men jeg vil også være mye med vennene mine når jeg er i Oslo! Jeg er sååå glad i de og mener at det er viktig å prioritere vennskap selv om man får seg kjæreste. Jeg føler mange forsvinner når de får seg kjæreste og kommer krypende tilbake for trøst når det blir slutt og jeg har sagt til meg selv flere ganger at når jeg får kjæreste så skal jeg ikke glemme vennene mine. Jeg håper ikke de føler det fordi jeg prøver å tilbringe så mye tid med de som mulig når jeg er hjemme <3 <3

Skal ikke morten begynne på studiene?

Du får spørre han! Send en DM på Instagram @mortendalhaug.

Tre steder du vil besøke?

Maldivene, Tanzania og New York

 

19 kommentarer

Siste innlegg