UKEN SOM GIKK

Reklame | Lapoint - sponset tur / annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Er jeg et eller annet sted mellom himmel og jord, kanskje jeg sover i flylpass-sengen i Dubai eller kanskje jeg er et eller annet sted mellom Asia og Europa? Jeg vet faktisk ikke fordi dette innlegget er forhåndsskrevet, men jeg er i hvert fall på vei hjem.

UKENS TANKE: Jeg tror kanskje jeg trenger jevnlig påfyll av sol og varme, jeg. Det er så digg! Og jeg tror også jeg har veldig godt av noen mobilfrie timer om dagen. Jeg håper jeg kan opprettholde det å ikke ha mobilen limt i hånden når jeg kommer hjem igjen.

UKENS POSITIVE: Da jeg klarte å ta min første minibølge alene!!! Ikke ekte bølger altså, det hvite skummet haha, men uansett sykt moro!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne uken har det vært mange fine plagg, elsker sommerklær. Jeg må allikevel velge den gule kjolen min som jeg er helt forelsket i. Du finner den HER med 30% avslag.

VESKE H&M / SKO PRIMARK

UKENS SERIE: Narcos!!! Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive ta jeg ikke har sett på serie denne uken, men kun lest boken til Michelle Obama (som forresten er sykt bra, les den), men plutselig begynte vi å se Narcos. Jeg er helt hekta og vil bare fly hjem asap så vi kan late oss på sofaen med norsk mat, norsk godis og se Narcos.

UKENS CRAVING: Mars-sjokolade. Jeg har sikkert spist ti stykker i løpet av denne uken, hehe wopsi.

UKENS MATRETT: Vi fikk en utrolig god middag på campen i går kveld. Mat fra Sri Lanka som smakte utrolig godt.

UKENS HØYDEPUNKT: Aaah, må jeg velge ett? Denne uken har vært full av høydepunkter, bare det å være på Sri Lanka er jo et høydepunkt i seg selv. Jeg velger litt mer enn ett, hehe. 1. Sri Lanka-turen i sin helhet. 2. Da jeg klarte å stå på brettet for første gang og kjente på den mestringsfølelsen. 3. Da Morten og jeg hadde en kjempefin datenight. 4. Cantina, en restaurant med sykt digg meksikansk mat.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er ikke akkurat så tålmodig når det kommer til tregt internett, så det blir definitivt ukens irritasjonsmoment.

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens spørsmål

Det er på tide å slå opp når…

Jakten på drømmeboligen

UKENS SANG: Jeg tror ikke jeg har hørt på musikk denne uken, haha.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette av oss to rare <3

6 kommentarer

Siste innlegg