UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE NELLY HER

Hva er det beste med Sofie?

At hun alltid stiller opp og tar veldig godt vare på vennene sine!

Har du lyst på barn?

Kanskje, kanskje ikke. Jeg har i alle fall ikke lyst på barn på veldig mange år.

Ser du på Farmen kjendis og heier du på Martine?

Jeg har ikke rukket å se det fordi jeg er på tur, men ja absolutt! Jeg heier på Martine og gleder meg til å se det når jeg kommer tilbake til Norge. Elsker Farmen!

Når har du bursdag?

26. oktober <3

Hvor er den blomstrede badedrakten fra?

Den finner dere HER.

Angrer du på puppe-bildene du og Sofie tok?

Nei, på ingen måte. Jeg synes det var et morsomt innslag i det som foregikk der og da, samtidig som jeg ikke har noen problemer med å vise frem puppene mine i naturlige settinger på mine premisser.

Hva gjør du for å holde ut på lange flyreiser?

Laster ned podcaster og spillelister på forhånd, har alltid med en god bok og gjerne en notatbok. På lengre flyturer er det ofte en god del underholdning på selve flyet. Morten og jeg spilte sjakk og Vil du bli millionær i noen timer på vei hit, haha.

Hvilke fem destinasjoner ønsker du helst å reise til?

Åh, vanskelig! Maldivene, New York, Cuba, Australia og Tanzania.

Hva slags kamerautstyr bruker du?

Canon Eos D550 med en 50 mm linse og Olympus Pen E PL-8.

Er ingen andre fra Love Island par lenger?

Ikke så vidt jeg vet altså.

Hva liker du best med Morten?

At han er snill og at han alltid får meg til å le!

Har Morten lyst på barn?

Hahah, ja han er litt verpesjuk (om man kan si det om gutter).

Er du islandsk?

Jeg er halvt islandsk, pappa er derfra.

Savner du Paradise Hotel?

Noen ganger faktisk! I den mellomfasen hvor alt bare var kos.

Hva mener Morten om at du ikke ønsker å være gravid?

Det respekterer han.

Hvilke influensers ser du opp til?

Mitt største forbilde i influenser-verden er Angelica Blick! Hun er SÅ flink. Jeg ser også opp til Kenza, Kristina Andersen, Eirin Kristiansen, Ida Wulff og Janni Delér fordi de har veldig bra innhold, inspirerende bilder og de skriver bra. Så må jeg jo nevne alt det Isabelle Löwengrip har fått til.

Hva hadde du gjort om Morten fridde?

Sagt at neeeeei, ikke enda <3 Haha, han vet at jeg ikke vil bli fridd til enda så jeg tror nok ikke det hadde skjedd.

Kan Sofie gjesteblogge?

Spør henne! Det hadde vært moro. Hva vil dere at hun skal gjesteblogge om?

Hvordan lager du guacamolen din?

Avocado, chili, salt, pepper, lime, hvitløk og litt rømme.

Hva gjør du for å minske CO2-utslippet når du reiser så mye med fly?

Ikke noe særlig altså. Jeg er alt for lite engasjert i miljøet, det er utrolig synd og noe jeg må jobbe med. Nå skal det sies at jeg typ ikke spiser kjøtt, har ikke bil og går som regel over alt når jeg er hjemme i Oslo så det er da noe.

BIKINITRUSE NELLY HER / TOPP SHEIN

Hvilken app bruker du for å få vintage-filter?

En app som heter 8mm! Superkul.

Hvor og hvordan redigerer du bildene dine?

Det har jeg skrevet et innlegg om HER.

Skulle ikke dere reise med noen andre fra Love Island?

Jo, vi skulle til Vietnam med Ellinor og Cristian. Det ble ikke noe av da det ble slutt mellom dem 🙁

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg