UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

NELLY HAR BLACK WEEK – klikk HER for å komme til dagens tilbud, 25% på party shop!

KJOLE ZARA / VESKE BIKBOK / KÅPE NELLY HER

AKKURAT NÅ: Nå er vi tilbake på hotellet en liten tur etter en lang og fin dag ute i Barcelonas gater. Vi skal hvile litt, redigere en video som kommer ut i kveld (håper jeg) og freshe oss opp litt før det er klart for den siste middagen før hjemreise.

UKENS TANKE: Det er nesten rart hvor naturlig ting er med Morten. Det er aldri rart. Aldri! Er ikke det rart? Haha. Det som er rart er hvor naturlig det er og når det er det rareste så er vel det egentlig bare bra? Dette ble et merkelig formulert punkt, men dere skjønner hva jeg mener. 

UKENS SERIE: Broen / Modern Family

UKENS CRAVING: KitKat-sjokolade, nam nam. 

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne superfine perle-toppen fra Nelly! Du finner den HER og toppen jeg har under finner du HER.

BUKSE & STRIKK BIKBOK

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At spansk tv er dubbet og at vi alltid bestiller fly som går alt for tidlig. Hvorfor???

UKENS SEIER: Tjaaa, vi gikk nesten 15 kilometer her den ene dagen. Det er ikke så verst! 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Premiepengene – slik har jeg brukt dem

Flytte til Kristiansand?

Jeg slutter

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir definitivt denne turen! Jeg digger Barcelona, det er virkelig fantastisk fint her og vi har det sååå koselig. Jeg elsker bygningene, restaurantene, de fine og spesielle smågatene, markedene, veiene, alt! Jeg koser meg så på tur og er rett og slett kvalmt lykkelig om dagen <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MATRETT: Omggg, maten vi spiste i går på en meksikansk restaurant her! Vi startet med nachos til forrett, sykt digg. Jeg bestilte vegetar-enchilladas som var helt utrolig gode med masse godt tilbehør som guacamole, salsa og noe tomatsaus mens Morten bestilte taco med kylling. Det var skikkelig meksikansk mat, som det jeg fikk servert da jeg var i Mexico. Helt utrolig digg! 

UKENS SANG: Taylor Swift – Sparks fly

UKENS FAVORITT-BILDE: This one!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg