FLYTTE TIL KRISTIANSAND?

Reklame | Annonselenker Nelly

Hello, verdens fineste blogglesere <3 I dag har jeg skikkelig søndagsfølelse, noe som er veldig merkelig å ha på en mandag. Det er nok fordi verken Morten eller jeg har noe vi måtte gjøre i dag annet enn bloggjobb og egentlig har kost oss veldig mye.

JAKKE BIKBOK / BUKSE NELLY HER / SKO NELLY HER / VESKE NELLY HER

Vi startet dagen forholdsvis tidlig og jeg fikk jobbet litt på morgenkvisten før vi dro inn til Kristiansand. Vi hadde planlagt en liten bloggshoot på et hotell i byen, bildene ble dritkule og jeg gleder meg til å vise dere de om en liten stund. Før vi gjorde det gikk vi rundt og kikket litt byen, spiste en deilig lunsj og kjøpte oss kaffe og smultringer fra en bu i sentrum.

Jeg må innrømme at jeg begynner å trives ganske godt på Sørlandet altså. Morten hadde et oppdrag for tiden min her, og det var å selg inn Kristiansand som et mulig sted å bo sammen. Vi har vel begge et prosjekt om å selge inn både Oslo og Kristiansand, men haha. Jeg er ikke helt der at jeg hopper i taket over å muligens flytte fra Oslo i fremtiden, men ja. Jeg trives bedre og bedre så det er da noe, men flytte til Kristiansand? Njaaa, vi får se 😉

Nå har vi akkurat kommet opp på hytta til Morten og det er så digg! Det er et eller annet med hytter som virkelig får meg til å slappe helt hundre prosent av. Vi blir her frem til jeg må ta toget tilbake til Oslo i morgen og planen er rett og slett å bare kose oss sammen, slappe av og nyte å være litt borte fra alt og alle. Både Mac og mobil skal snart legges bort, men jeg ville bare inn og oppdatere dere en siste gang for kvelden!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

67 kommentarer

Siste innlegg