JEG SLUTTER

Nå føler jeg at tiden er inne for å fortelle dere noe jeg har gruet meg litt til. Det er fordi jeg synes det er veldig skummelt å si det høyt. Da blir det ekte med en gang og jeg mister den tryggheten jeg har følt at jeg har trengt så veldig lenge, men… Dere vil nok finne ut av det før eller siden så hvorfor ikke bare si det?

Noen av dere gjettet det allerede da jeg fortalte om min skumle avgjørelse. For noen uker siden satt jeg meg nemlig ned og hadde en prat med sjefen min i klesbutikken. Da fortalte jeg henne at jeg ikke blir værende i jobben fra og med 2019. Jeg har rett og slett sagt opp stillingen min og fra 2019 er det kun sosiale medier som blir jobben min. Det er kjempeskummelt! Fra tidlig i sommer har alt med bloggen min blitt veldig mye mer stabilt og når jeg i tillegg fikk en sikkerhet i premiepengene fra Love Island så kjente jeg at det er nå eller aldri. 

Det å si opp noe så trygt som en fast jobb med stabil inntekt er kjempeskummelt. I bloggverden er ingenting sikkert og man vet aldri helt hva som vil skjer neste måned og måneden etter der. Allikevel så føler jeg at jeg må tørre å ta en sjanse, fordi hva hvis jeg aldri gjør det? Jeg vil ikke sitte på pauserommet i klesbutikken og angre på at jeg aldri turte å ta sjansen som gir meg mulighet til å jobbe med det jeg virkelig elsker da jeg faktisk hadde den. 

Jeg sa det nemlig senest her om dagen. Tenk så heldig jeg er som trives så utrolig godt i jobben jeg har. Tenk så heldig jeg er som får bruke dagene mine på noe jeg synes er skikkelig gøy! Tenk at dette faktisk kan bli hverdagen min, sånn helt på ordentlig. Jeg må bare prøve, og går det dårlig så går det dårlig. Det er litt sånn nå eller aldri og da vil jeg heller at det skal bli nå!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

51 kommentarer

Siste innlegg