UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE BIKBOK / BUKSE NELLY HER / SKO NELLY HER / VESKE NELLY HER / T-SKJORTE ZARA

AKKURAT NÅ: Nå har jeg kommet hjem til meg selv og burde virkelig begynne å pakke ut. Det er så digg å bare bli ferdig med sånt etter å ha vært ute og reist. Jo fortere jeg blir ferdig med det jo fortere kan jeg tenne alle lys i hele leiligheten og ha kosekveld med meg selv og bloggen 😉

UKENS MATRETT: Omgggg, maten på Amigos på lørdag. Jeg spise en utrolig god chili con carne og drømmer enda om smaken. 

UKENS SERIE: Fortsatt Broen. 

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdagen! Jeg dro endelig til Morten på sørlandet og etter en nesten fem timer lang togtur gikk jeg va i Kristiansand. Vi hadde en superkoselig datenight og dro ut på en meksikansk restaurant på brygga for å spise. Det var helt perfekt og kvelden ble avsluttet med Broen på tv-skjermen og meg i armkroken til verdens beste <3

UKENS IRRITASJONSMOMENT: NETTET PÅ TOGET!!! Jeg holdt på å klikke. Fikk ikke gjort noe som helst. 

UKENS SEIER: Wiii, jeg klarte tre treningsøkter forrige uke og de var ganske så effektive også! Det ble to økter med pyramideintervaller i trappen og en økt med styrke. Superhappy. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Vi ble castet til hverandre

Ukens spørsmål

Tungt hjerte

UKENS CRAVING: Mango Goji smootgie fra Cevita. Den er skikkelig god!

UKENS SANG: Empty Space – James Arthur

UKENS TANKE: Hm… Jeg tenker mye, men denne uken er det ikke én ting jeg har tenkt veldig mye på faktisk. Jeg har jo tenkt litt på fremtiden da… Hvordan Morten og jeg skal gjøre det etter nyttår og hva som vil skje. Vi kan ikke holde på med dette avstandsforholdet for alltid, i hvert fall ikke når begge to egentlig har mulighet til å flytte på seg så vi får se hva som skjer. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Digger dette bildet vi tok i Tromsø!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg