UKENS SPØRSMÅL / FORHOLD, INNTEKT, FREMTIDEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERAT-SKJORTE ZARA / SKJØRT SAMSØE SAMSØE 

Har du og Morten sendt hverandre nudes?

Hahaha, nei. Jeg sender ikke nudes, ever. Stoler ikke på sosiale medier/internett. 

På skattelistene står du oppført med under 200 000 kroner i inntekt, stemmer dette?

Ja, det gjør vel det. I fjor tjente jeg nesten ingenting på bloggen, men gikk over fra en større stilling til en deltidsstilling i butikk for å få tid til å satse på bloggen. Det var veldig hardt og herregud så fattig jeg har vært i perioder, men det var verdt det! Nå går det jo kjempebra <3 Noen ganger må man bare tørre å ta sjanser og tørre å ha det litt kjipt en stund mens man jobber virkelig hardt for å komme til et bedre sted.

Kommer du til å slutte på MATCH om du kan leve av bloggen?

Kanskje, men det er jo veldig skummelt… 

Hvilke jobber har du hatt tidligere?

McDonald’s i fire år, Peppes Pizza som sommerjobb typ i noen måneder og Triumph som er en undertøysbutikk da jeg flyttet til Oslo og frem til i fjor høst.

Når skal du møte Magnhild?

Forhåpentligvis i desember! Jeg jobber mye mindre dag og hun skal kanskje til Oslo en tur, så da må vi få det til <3

Hvordan går det med deg og Morten?

Det går veldig bra! Jeg blir mer og mer glad i han for hver gang vi er sammen <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du planer om å møte de andre deltakerne fra Love Island?

Altså jeg kjenner at dette begynner å  irritere meg litt. Jeg føler at enkelte tror jeg hever meg over de andre deltakerne og at jeg ikke har kontakt med noen av dem bare fordi jeg ikke var med på den halloween-festen og eventet dagen etterpå. Før ukens spørsmål har jeg fått tusen lignende spørsmål, så:

Jeg har møtt flere av deltakerne og til og med skrevet om det på bloggen, delt det på Insta- og snapstory, men det legger ingen merke til. Nå er det heller ikke en selvfølge at man må henge med folk bare fordi man har vært med i samme tv-program, men jeg var med både Marius og Einar da vi var i Tromsø. Marius har vært på besøk i leiligheten min her i Oslo og jeg har planer om å henge mer med han tiden han er i Oslo. Da Cristian og Ellinor var i Oslo møtte Morten og jeg de og hang sammen, har også jevnlig kontakt med begge de to. Magnhild har jeg enda kontakt med på sosiale medier, samme med Bruna og Arwin. Vi har faktisk to gruppechatter som jeg er en del av. Sååå, nok spørsmål om det nå eller? <3 Beklager hvis jeg høres krass ut, men jeg begynner å bli litt lei og tenkte at det var på tide med et ordentlig svar. 

Om du måtte farge håret, hvilken farge hadde det blitt?

Hm… Helt hvitt kanskje?

Hva er grunnen til at du nå forteller hvilken klesbutikk du jobber på? 🙂

Fordi jeg får så mange spørsmål om det hver eneste uke, så orker ikke å ikke svare mer haha. 

Hvordan går langdistanseforholdet?

Det går greit, men herregud som jeg savner han når vi er fra hverandre.. Det er helt forferdelig.

Hva synes du om den omstridte abortloven?
Jeg synes overhodet ikke den bør endres. Å innskrenke kvinners rettigheter over egen kropp er aldri bra.

Hvor ofte møtes egentlig du og Morten?

Det varierer litt, men vi pleier å sees nesten hver uke og da er vi jo sammen i flere dager <3

Hvor liker du best å reise?

Nye steder jeg aldri har besøkt før! Så elsker jeg Hellas.

Tror du at Morten og du kommer til å gifte dere?

Jeg håper det <3

Hvor i Norge vil du bo?

Jeg er ganske glad i Oslo altså, hehe. 

Hvor ofte ringes Morten og du?

Noen ganger flere ganger om dagen, men minst en gang hver dag. 

Kunne du levd kun av bloggen?

Tjaaa, jeg tror det, men det er jo litt risky å ikke ha noe fast.

Hva savner du mest med livet før du ble kjent?

At ingen visste hvem jeg var. Det er så deilig å være på ferie i utlandet hvor ingen aner hvem jeg er, haha. Snikfilming, stirring, hvisking og det at man ikke kan gjøre noe som helst galt uten at “PH/Love Island/blogg-kortet” blir brukt er ganske irriterende.

Hvor i Larvik er du fra?

Tjølling <3 Så koselig!

Hva er forholdet ditt til Martine Johansen? Er dere bestevenner?

Jaaa, elsker Martine!

Hvilken linje/utdanningsprogram tok du på vgs? Skal søke til vgs i mars, og jeg kunne tenkt meg noen tips.

Jeg gikk studiespesialiserende med medier- og kommunikasjon og sosiologi som valgfag. Trivdes veldig godt! For meg stod det mellom SSØ eller Medier- og kommunikasjon, så jeg angrer muligens litt på at jeg ikke valgte sistnevnte. Samtidig så hadde jeg det helt fantastisk på videregående så ja, det er vanskelig å si. Jeg tenker at du må velge det som føles rett for deg, ikke bry deg så mye om hva vennene dine velger osv. Hvis ikke du vet hva du vil er kanskje SSØ fint fordi du får litt av alt og kanskje et av valgfagene virkelig faller i smak, men om du vet at du vil jobbe med noe konkret er det muligens bedre med en annen linje, kanskje yrkesfag?

Hva er du allergisk mot?

Peanøtter, støv, gress- og bjørkepollen og pelsyr (later som jeg ikke er allergisk mot pelsdyr, elsker de). 

Hvor mye tjener du nå på bloggen vs før LI? Kan du leve av dette om det fortsetter slik?

Vanskelig å si når jeg bare har vært hjemme en måned. I sommer begynte ting virkelig å løsne for meg på bloggfronten da jeg valgte å stå helt alene uten nooe “blogghus”. Akkurat nå tror jeg det er ganske likt, men spør meg igjen om noen måneder!

Hvilke blogger leser du daglig? Og har du noen favoritter utenom vennene dine som f.eks Sofie og Martine?

Jeg leser faktisk ingen blogger daglig… Men! Når jeg lese blogger klikker jeg meg alltid innom Kristina Andersen, Ida Wulff, Angelica Blick, Janni Delér også er jeg ofte innom Maren Erdvik aka Fitliving og Eirin Kristiansan. Det hender og jeg går innom hele topplista for å se litt 🙂

Er Einar og Embla sammen?

Nei, de er bare venner 🙂

Skal du fortsatt studerer medier neste år om du kommer inn?

Jeg vet ikke hva planen for neste år er helt enda, om jeg kommer til å søke eller ikke… Jeg må se litt hva som skjer i livet mitt først. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg