TUNGT HJERTE

Nå har jeg forlatt både Tromsø og Morten med tungt hjerte. Morten dro tilbake til Sørlandet og jeg er hjemme i Oslo igjen. Jeg hater virkelig hver eneste gang vi må dra fra hverandre. Nå har vi faktisk bare hatt tre dager sammen og det har gått i ett fra start til slutt. Vi ser hverandre til helgen, men nå føles det som en evighet til. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg savnet han i det jeg satt meg på flyet alene. Blæh, dette avstandsgreiene altså… 

Heldigvis har vi hatt det helt fantastisk. Det har vært utrolig fint å være på tur og for en flott natur de har i Nord-Norge. På lørdag tok vi en laaaang kjøretur og var borte fra halv elleve til over klokken seks. Det var så verdt det! Naturen langs veien var helt fantastisk og vi hadde fire stopp før vi kom frem til det som egentlig var destinasjonen. Bare se alle de flotte bildene vi tok på (i?) Senja!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

37 kommentarer

Siste innlegg