UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard / Sponset genser Kouture

SKJØRT HER / SKO HER / VESKE HER / GENSER KOUTURE / ØREDOBBER MONKI

AKKURAT NÅ: Nå har jeg akkurat stått opp. Det er den siste dagen jeg tilbringer i Tromsø og vi har planer om å besøke noe så morsomt som å besøke en Husky-café før flyet mitt går hjem i tre-tiden. 

UKENS TANKE: JEG ER SÅ HELDIG!

UKENS SERIE: Dynastiet! 

UKENS CRAVING: Ikke noe spesielt egentlig, merkelig nok.

GENSER KOUTURE / BUKSE HER

UKENS HØYDEPUNKT: Tromsø-turen! Det er så ufattelig vakkert i Nord-Norge, tenk at jeg ikke har vært her før. Jeg har kost med så mye sammen med Morten, søsteren min, Einar, Marius og familien til Morten som det var skikkelig hyggelig å møte. Vi har skapt mange gode minner og jeg skal definitivt tilbake til Tromsø og Nord-Norge i løpet av neste år, til tross for at lillesøster flytter. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er konstant småsyk! Før var jeg aldri syk, altså aldri. Maks en gang i året og da var jeg skikkelig syk. Nå er jeg små syk, sliten, småforkjøla, snufsete og generelt i dårlig form annenhver uke. Utrolig irriterende!

UKENS SEIER: At jeg stod imot drikkepresset på lørdag, men allikevel ble med meg ut og koste meg på byen! Wiii. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE MATCH / GENSER HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Mortens møte med svigers

Funfacts om forholdet vårt

10 ting jeg aldri har fortalt dere

UKENS MATRETT: Åh, den hjemmelagde pizzaen søsteren min lagde på lørdagskvelden i Tromsø. 

UKENS SANG: Camilla Cabello – Consequences.

UKENS FAVORITT-BILDE: DETTE! Herregud, så flott kjæresten min er jeg døøøøør. Heldige meg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg