MORTENS MØTE MED SVIGERS

I går var det endelig Mortens tur i ilden. Han skulle møte pappa og stemoren min for aller første gang! Pappa og Morten hadde jo en veldig hyggelig (om mye lenger enn hva som ble vist) samtale på Skype inne i Villaen på Love Island. Jeg skjønte med en gang at de kom til å gå godt overens da de begynte å avtale hvilke fotballkamper de skulle gå på, haha. Allikevel så er det noe annet å møtes i virkeligheten over en middag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi møtte pappa og stemoren min i sentrum og tok oss en tur på Olivia. Det var jo egentlig en bursdagsfeiring for meg, men etter to dager med feiring så gjorde det ikke akkurat noen ting at det var Morten som var i fokus. Vi slo oss ned, bestilte litt mat og fra første sekund så var stemningen god!

Morten ble invitert med på familietur og pappa oppfordret Mortens forslag om å få meg med ut på skitur i vinter, haha. Med andre ord så gikk dette helt fantastisk bra og Morten ble godkjent med gullstjerne i boka. Altså, bare se hvordan pappa ser på han, haha 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

25 kommentarer

Siste innlegg