FUNFACTS OM FORHOLDET VÅRT

God morgen, fininger! I skrivende øyeblikk sitter  jeg i senga under dyna og prøver å få meg selv inn på kjøkkenet og ut på trening. Den dyna er så digg, men jeg må innrømme at det er litt lettere å komme seg opp når Morten ikke er her. Det er ekstremt vanskelig å velge en tur ut i regnet over det å ligge igjen under dyna sammen med han. Det er to dager siden han dro, men jeg savner han masse allerede og lagde et funfact-innlegg om forholdet vårt for å gjøre det litt lettere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

❤️Første gang Morten sov hos meg fikk jeg ikke sove fordi jeg holdt inne en promp og ville ikke gå ut for å fise fordi jeg var redd for å vekke han. 

❤️Morten har klart å trumfe gjennom kallenavnet Andrea-mor til tross for at jeg hatet det. Nå reagerer jeg ikke lenger.

❤️Vi hadde sex inne på Love Island, hehe wopsi. Det var ikke akkurat et ordentlig samleie, men det var faktisk sex. Det var det ingen i produksjonen som fikk med seg, så det er faktisk ganske morsomt. 

❤️Morten må stadig snakke østlandsk for at jeg skal forstå hva han sier. Jeg er elendig på dialekter.

❤️Vi har faktisk blitt enige om ett guttenavn og ett jentenavn til våre (muligens) fremtidige barn, hehe. Det kom liksom bare opp. Hvis vi en gang i fremtiden får en gutt skal han hete Marinius, oppkalt etter farfaren til Morten og hvis vi får en jente skal hun hete Emilie Olea, fordi jeg elsker Emilie og Olea etter mormoren til Morten. 

❤️Morten mener klesstilen min er inspirert av McGyver, haha.

❤️Vi snakker om når vi skal flytte sammen, ikke hvis, noe som er et veldig godt tegn. 

❤️Etter at Morten og jeg ble sammen, vel egentlig allerede inne på Love Island så introduserte jeg han for selvpleie. Hårkur, hårolje, fiktighetskremer, rynkekremer og den slags. Nå er han såpass fornøyd at han har bestilt sin egen hårkur, hihi. 

❤️Ingen av oss liker sushi og vi er egentlig ganske like i matveien. 

❤️Morten har en superweird greie med at han alltid må si natta til rumpen min, eller “stjerten” som han kaller den, haha. Meget spesielt!

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

81 kommentarer

Siste innlegg