UKEN SOM GIKK #4 // CRAVINGS, TRENING, PSYKOLOG OG DYRELIV

AKKURAT NÅ :

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra min første arbeidsdag i ny jobb! Det var veldig gøy, og mine nye kollegaer er så koselige. Jeg har samlet sammen tacorestene til Sofie og Morten, og nå sitter jeg i sofaen og spiser en deilig tacosalat. Sofie og jeg skal snart ut og gå en kveldstur, noe vi har begynt å gjøre oftere og oftere. Det er superkoselig, særlig nå på høsten. 

UKENS TANKE:

Jeg trives så utrolig mye bedre med trening som en del av hverdagen min. Virkelig! Sett bort ifra humørsvingninger på grunn av mangel på sjokolade er jeg i så mye bedre humør og har ti ganger mer energi! Det er jo så gøy. 

UKENS CRAVING: 

SJOKOLADE. Jeg har gått gjennom denne uken og holdt på å dø fordi jeg har hatt så lyst på sjokolade. Det er helt sykt vanskelig å holde seg unna. Da jeg endelig spiste det på fredag var det som om jeg tørstet og ikke fikk nok. Jeg forstår hvorfor en del forskere mener det er like vanskelig å kutte sukker som nikotin. Det var et helvete, men jeg er så stolt over at jeg klarte å vente helt til fredag med å røre godteri! 

UKENS SERIE:

Nå er jeg tilbake på Gossip Girl-kjøret i mangel på en annen serie å se på. Den er jo fin da, og ekstra koselig på høsten uten at jeg vet hvorfor jeg synes det. Jeg prøvde meg på House of Cards, men den var veldig tørr. Jeg har kommet meg gjennom tre episoder, og skal fortsette snart. Bare ikke helt enda. JEg har hørt at man må se over fem episoder før man liker den, så jeg får lide meg gjennom to til før jeg gir opp. 

UKENS HØYDEPUNKT:

Jeg ser allerede forbedringer på treningen! Da jeg trente på lørdag klarte jeg flere repetisjoner på to øvelser, og løftet litt tyngre på to andre. Det skikkelig gøy å se resultater så raskt. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Hvordan noen personer ikke verdsetter dyreliv i det hele tatt og bruker dyr som underholdning. Det er så forferdelig! Dyr er avhengige av at mennesker behandler dem bra, fordi de aller fleste verken si ifra eller gjøre motstand, og at noen da mishandler og misbruker livet deres er så jævlig. 

UKENS MATRETT:

Grønnsaksuppe! Det er så godt. Noen synes kanskje dette er litt kjedelig, men jeg elsker både å spise og lage det. Det er noe med supper og høst som passer så godt sammen. I går satt jeg inne i regnet, nydusjet etter å ha gått tur og kjente lukten av den deilige suppen min som stod og kokte seg ferdig på komfyren mens jeg så på Gossip Girl. Superkoselig!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Tinder ødelegger datingen

Vi flytter

Det er flaut å gå til psykolog

UKENS PERSON:

Martine, min eks roomie og bestie ❤  Før jeg flyttet med Sofie hadde jeg bodd med Martine helt siden jeg flyttet til Oslo! Det er skikkelig rart å ikke bo sammen, og nå ser jeg henne mye sjeldnere. På lørdag var jeg på besøk hos henne i hennes nye hjem på Bygdøy, og det var så koselig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Tips: Sjokolade er ikke nødvendigvis usunt!
      Jeg spiser selv 2 ruter med melkefri sjokolade med
      minst 70% kakao (go Eco sin f.eks er supergod
      og det er 3 for 2 på meny for den😄) om kvelden etter
      trening. Det og gresk youghurt med nøttegraola, blåbær og bringebær. Blitt helt hekta, men merker også at kroppen får god
      energi ut av det😊 Mye antoksidanter i kakao, så ikke
      skrinlegg sjokoladen helt. Alt med måte☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg