UKEN SOM GIKK / VAGINISME, SLEEPOVER OG ENDRING I REISEPLANER

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg og vurdere om jeg skal dra hjem til Oslo i kveld eller på formiddagen i morgen. Jeg tenker at det hadde vært deilig å ha en hel fridag i Oslo før jeg skal jobbe resten av uken fra og med onsdag, men samtidig er det litt deilig å være hjemme en dag til. Vanskelig!

UKENS TANKE: Jeg har tenkt mye på hvorfor det er sånn at man alltid vil ha det man ikke kan få. Det er i hvert fall slik jeg er skrudd sammen. Jeg vil alltid ha tak i det uoppnåelige, men om jeg får det så er det ikke så spennende lenger. Det er så kjedelig fordi jeg vil gjerne sette pris på det jeg har, men med en gang jeg får det så mister jeg litt av interessen. Det ble litt surrete, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Flere som har det sånn?

UKENS SERIE: Jeg har faktisk ikke sett noe særlig på serier denne uken. Alt har gått i ett og den tiden jeg har vært hjemme i Larvik har jeg ikke brukt foran tv-skjermen. Så dette punktet står for første gang uten et skikkelig svar.

UKENS CRAVING: Cottage cheese med gresk yoghurt, banan og mango. Det er helt sykt digg!

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdagen! Den var skikkelig koselig. Vi startet dagen med en tur langs kysten i det nydelige påskeværet hvor vi grillet pølser og koste oss i sola. Senere på kvelden møttes vi igjen. Noen av jentene samlet seg, vi drakk vin og bare snakket sammen hele kvelden. Vi la oss faktisk ikke før klokken fem på morgenen og endte opp med å ha sleepover. Det var skikkelig hyggelig. En etterlengtet jentekveld som minnet skikkelig om gode gamle dager da vi hadde friår og gjorde sånt hele tiden. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg har vaginisme, haha. Okei, det er egentlig ikke morsomt, men det er jo en litt merkelig ting å irritere seg over. Jeg bare begynner å bli så lei av hele greia. Jeg har kommet mye lenger og blitt mye bedre, men jeg er fortsatt langt ifra frisk og det er kjedelig. Kan jeg bli frisk fra alt nå? Takk. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Fest og klamydia til fjells, Vil du ha gratis restylane? og Ukens spørsmål.

UKENS SEIER: Det må bli at jeg klarte å komme meg opp av sofaen og ut i finværet på søndag til tross for at jeg hadde sovet rundt to timer den natten. Jeg var så sliten og satt lenge inne på sofaen og halvsov før jeg tok meg sammen. Når det er så nydelig vær som det var da så an man faktisk ikke sitte inne. Jeg tok på meg ytterklærne og endte opp med å gå en tur på fem kilometer. Ikke verst til å være litt hangover, eller hva?

UKENS MATRETT: Ahhh, vi var så late på søndag at vi bestilte pizza fra Dominos. Den er så utrolig digg! Så det blir rett og slett ukens matrett. Det er litt trist med tanke på at jeg har fått servert ordentlig middager som skinkesteik og elgkjøtt og greier, men nå spiser jo ikke jeg sånt hehe. Wopsi. Halvveis veggis. 

UKENS SANG: MIIA – Dynasty, ELSKER DEN!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet gjør meg glad rett og slett fordi det var en nydelig dag <3 

20 kommentarer

Siste innlegg