UKEN SOM GIKK / ØKONOMI & BERLIN

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Er jeg på flyplassen i Berlin og venter på å ta flyet tilbake til Norge etter noen veldig fine dager. Som jeg har kost meg! Jeg har tenkt til å starte rett på Berlin-guiden når jeg kommer tilbake. Hvem er gira? JEG ER!

UKENS TANKE: Takk for at man lærer av sine feil. Jeg har vært så dårlig med økonomien min i fortiden. Mastercard-gjeld som begynte å bli vanskelig å betale ned, sløsing av penger i hverdagen, for mye shopping og mye “betal om fire måneder”. Heldigvis har jeg lært og snudd (i hvert fall nesten) helt om. Nå har jeg fast-trekk til både BSU og sparekonto hver måned, bruker aldri penger jeg ikke har og kjøper ikke noe med mindre jeg har penger til å betale for det der og da. Så mye deiligere! Økonomi kan virkelig være en byrde.

UKENS FAVORITTPLAGG: Åh, det blir vel egentlig noe av det nye jeg har kjøpt, men det har dere ikke sett enda. Så det får bli denne skjorten som jeg ELSKER.

SKJORTE HER / SKJØRT HER (40%) /  SOLBRILLER HER /

UKENS SERIE: Det blir Friends igjen. Jeg må få begynt på ny serie ?nart. Noen tips+

UKENS CRAVING: Melkesjokolade, nam nam.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Enkelte som ikke eier sosiale antenner. Jeg blir like overrasket hver gang jeg får en melding inn på DM hvor det står noe som “åherregud, hva har du gjort med bryna dine?” “æææ, hva er det som foregår med håret ditt?”. Det er sånn, okei. Hvordan hadde du følt deg om noen hadde sendt deg sånne meldinger? Alle kan ha en dårlig hårdag og en dårlig brynsdag. Det er fortsatt ikke greit å snakke sånn om andres utseende. Så skjerpings, tenk om noen hadde snakket sånn til deg. Og det som skjer med bryna om dagen har en veldig naturlig forklaring.  Jeg har gått en evighet uten å få fikset dem så de er helt uten form og fasong, men jeg har en brynstime på kalenderen i kveld. Håper det gir dere ro i sjela.

UKENS HØYDEPUNKT: Berlin! Definitivt. Ah, vi har hatt det så veldig fint på tur. Bare vent til dere ser vloggen 😀

UKENS POSITIVE: Det må jo bli at vi var i et veldig positivt møte i banken angående boliglån! Det er moro å være litt i gang, så får vi se hvordan det går. Krysser fingrene!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens spørsmål

Video / Who’s most likely to

50 spørsmål og svar

UKENS MATRETT: Dette høres muligens litt rart ut, men på lørdag spiste jeg verdens beste potetmos. Det var trøffel-potetmos og den var SÅ god at jeg vurderte å dra tilbake dagen etterpå kun for å spise den.

UKENS SANG: Ed Sheeran – Supermarked Flowers

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3

 

10 kommentarer
      1. Jeg er dessverre utrolig lite engasjert i miljøet, men livsstilen min (foruten om akkurat noen flyreiser i året) er ganske miljøvennlig med tanke på at jeg spiser veldig lite kjøtt, har ikke bil og går over alt jeg kan gå i Oslo og genrelt i byer jeg er i. Såå, det tenker jeg alt for lite over i forhold til hva jeg antakeligvis burde gjøre.

    1. Har hørt at serien You skal være bra, ikke sett den selv men planen er der😊
      Må si at bloggen din er superfin👍

    2. Hei Andrea!

      Du burde se The Bold Type, som ligger på nrk. Jeg liker mange av de samme seriene som deg, og den ELSKET jeg. Ventet lenge med å se den fordi jeg ikke hadde helt troa, men jeg tror aldri jeg har vært så gira over noe noen gang. Sett den nesten like mange ganger som jeg har sett friends, haha. Sjekk den ut! Helt sikker på at du kommer til å like den:-D

    3. Synes det er SUPERT at du faktisk tørr å skrive at du har mastercard-gjeld og benytter deg av “betal om 4 måneder”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg