50 SPØRSMÅL OG SVAR

1. Hvor gammel er du om 5 år? Ææææh, hvorfor stiller man slike spørsmål? Om fem åer er jeg 29, men blir 30. Herregud.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Morten

 3. Hvor høy er du? 168 cm

4. Hvilken film så du sist? Godt spørsmål. Jeg begynte å se “Set it up” på Netflix, men så den ikke ferdig

5. Hvem ringte du sist? Morten

6. Hvem ringte deg sist? Pappa

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? “Får ikke håpe det, haha”

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  Sende sms. Jeg hater å snakke i telefonen.

9. Hva er ditt favorittsted? Hm… Elsker Hellas, så kanskje på en solseng på en gresk øy?

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Stappfulle steder, for eksempel en buss i rushtiden

11. Når så du moren din sist? Våren 2017 tror jeg

12. Hvilken øyenfarge har du? Blå

13. Hvilken julesang er din favoritt? Kurt Nilsen – Stjernesludd, Coldplay – Christmaslights, Ariana Grande – Santa tell me

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt

15. Når våknet du i dag? Først kvart på ni, men så slumret jeg en god stund. Vet dere hvor vanskelig det er å stå opp når verdens fineste menneske ligger ved siden av deg? Vil bare bli liggende og kose jeg.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Godt spørsmål! Jeg er i hvert fall fortsatt sammen med Morten, kanskje vi har kjøpt oss et hus? Jeg håper jeg fortsatt driver bloggen og at det er jobben min. Jeg håper på å få reise mye, a økonomisk stabilitet og leve et lykkelig liv.

7. Hva skremte deg om natten som barn? Masse, jeg har alltid vært litt redd. Jeg var aldri redd for monstre under senga og sånt, men heller for at noen skulle komme inn og rane oss, kidnappe meg, drepe meg eller at det skulle bli krig.

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Hehe, dette. Ser den avslutningen støtt og stadig.

19. Hva er din beste egenskap? At jeg er veldig rettferdig og snill. Det ble to, haha.

20. Hva er din verste egenskap? At jeg har litt kort lunte. Okei, ganske så kort lunte.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Som regel uten. Det er såå deilig å sove uten klær.

22. Hvor mange puter har du i sengen? Uff… Jeg har to hotellputer, fire vanlige puter og tre pynteputer haha. Morten pleier alltid å kaste nesten alle putene mine ut av sengen når han kommer på besøk. Not cool.

23. Hva er det rareste du har spist? Jeg spiser veldig lite rart, men kanskje askebrød? Det var ganske godt.

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Okei, dette må være gamle spørsmål haha. Jeg har bærbar.

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Barføtt! Elsker å gå uten sko og sokker, det er så digg.

26. Hva hører du på akkurat nå? En klokke som tikker, veldig spennende.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Åh, det er vanskelig å velge. Det er en fra Inspira som er lys sjokolade, med sjokoladesaus og cookie dough. Den er ufattelig god, men samtidig så er vanlig pistasjis kjempegodt, vaniljeis kan være fantastisk og krokan. Jeg elsker iskrem, nam nam nam. Liker nesten alt tror jeg.

28. Hvilken dessert er din favoritt? Alt med sjokolade. Det er lite som slår en veldig godt og saftig brownie med iskrem til.

29. Hva er den største premien du har vunnet? Jeg vant jo 500 000 kroner på Love Island med tanke på at det var jeg som stod igjen med pengekonvolutten, men så stod jeg igjen med 250 000 kroner da så blir vel egentlig det. Greit premie det altså 😉

30. Liker du kaffe? Ja, men jeg begynner å bli litt lei.

31. Hva drikker du helst til frokost? Funsaft, zerosaft eller ved en sjelden anledning appelsinjuice (jeg tåler det ikke så godt).

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Læreren jeg hadde i medie- og informasjonskunnskap! Hun var utrolig flink og engasjert, noe som gjorde det enda morsommere å lære.

33. Kan du spille poker? Nei, og jeg er en elendig løgner.

34. Hva har du spist i dag? I dag har jeg spist brødskiver med brunost og egg, enda mer brødskive med brunost, en pizza og en smoothie.

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? Abraham Lincoln. Vi så en film om han på videregående og siden det har jeg synes at han er ganske fascinerende.

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Altså det aner jeg ikke! Hører aldri på radio med mindre jeg må få med meg en håndball- eller fotballkamp som jeg ikke får sett.

37. Vil du ha barn? Njæ. Det frister ikke akkurat, men tiden vil vise hva som skjer. Jeg vil ha en hund, jeg.

8. Kan du noen andre språk enn norsk? Engelsk. Utrolig trist at jeg ikke kan islandsk (pappa er islandsk), men dessverre.

39. Sover du på en spesiell side? Ja, jeg liker å sove ut mot døren. Hvis ikke føler jeg meg innestengt.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet, alltid!

41. Hva bruker du helst penger på? Opplevelser, gjerne reise.

42. Eier du dyrebare smykker? Ikke så mange, men jeg har fått noen gaver så et par.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Jeg ser veldig lite på tv, men ganske mye på Netflix. Jeg elsker God Morgen Norge da, det gjør jeg.

44. Hva skal du gjøre i helgen? Da er jeg i Berlin med Martine og Helene, wohoooo!

45. Kan du stå på slalom? Jeg stod en del da jeg var yngre, både i vinterferien og med skolen. Nå har jeg ikke stått på mange år, men etter et par runder i bakken kunne jeg vel klart meg ganske greit.

 46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være ekte! Fasade er det ekleste jeg vet om. Vær ekte, vær deg selv, stå for det du mener og gjør det du synes er viktig uansett om alle andre ikke er enig. Og hvis du tar feil, så innrøm at du tar feil og unnskyld deg. Da blir jeg imponert.

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Den vanlige iphone-tonen.

48. Fortell en ting leserne dine antakelig ikke vet om deg? Det begynner å bli lite dere ikke vet om meg nå, haha. Skal vi se… Jeg har vært med i tv-program på NRK, TV3 og TV2. Det er det kanskje ikke alle som vet. Dårlig svar, men kom faktisk ikke på noe annet haha.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? En pute i sofaen til Morten. Det er en julepute, haha.

50. Er du sosial? Både og! Ja, jo, jeg er vel egentlig ganske sosial. Jeg liker å ha en dag eller og for meg selv, men så kjeder jeg meg veldig lett og trenger sosialisering.

 

18 kommentarer

Siste innlegg