UKENS SPØRSMÅL / BOLIGLÅN, SPONS OG REISE

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE BERSHKA / BUKSE ZARA / VESKE HER / SKO HER

Hvordan gikk det i banken?

Det gikk greit det altså til å være et første møte. Vi ga informasjon om oss og litt sånt, så prosessen er i gang. Jeg krysser fingrene og skal oppdatere så snart det skjer noe av betydning.

Hva synes du om at Sofie kanskje flytter til Trondheim?

Jeg synes det er bra at hun gjør det hun føler er best for seg selv. Hun har jo snakket om Trondheim siden hun flyttet til Oslo og det virker som at det var et veldig fint sted for henne å bo, så jeg tror det blir en fin forandring om det skjer 😀

Hvorfor reiser du aldri noe sted med Sofie?

Godt spørsmål, haha. Hun prøver å få meg med, men jeg er en planlegger og trenger litt mer tid på meg. Akkurat nå har jeg bestemt meg for å ikke dra på flere reiser enn de som allerede er planlagt fordi vi kanskje skal kjøpe bolig, og fordi jeg allerede har avtalt litt for mange reiser i 2019 allerede.

Hvor handler du mest klær?

Jeg handler vel absolutt mest på Nelly, mye på Bershka når jeg er på reise, litt på Shein.com, en del Zara, litt Kouture. Det er vel hovedsakelig de så liker jeg å gå innom Pull&Bear i utlandet og handler enda en del på MATCH.

Hvor er leopardvesken fra?

Den finner du HER.

Hvor mange ganger i året reiser du på tur?

Vanligvis ikke så mange. Noen år har jeg ikke reist i det hele tatt, men jeg har vel vært på maks tre reiser i året de siste årene og det er jo egentlig ganske mange. I år har jeg planlagt en god del, så det gleder jeg meg veldig til!

Hvilket TV-program har du vært med i på NRK og TV2?

På NRK har jeg vært med på Pysj pop Baluba (hehe) og i en episode av Innafor. På TV2 var jeg med på Helsekontrollen hvor jeg snakket om vaginisme og vestibulitt.

Hvilket kamera bruker du til å vlogge?

Olympus Pen E PL-8

Var du nervøs første gang du skulle ha sex?

Ja, det var jeg absolutt. Jeg ante jo ikke hva jeg hadde i vente og alle har så forskjellig opplevelse av det så jeg var nervøs, ja.

Hvordan ble du bedre av vaginisme?

Jeg gikk til behandling hver uke hos osteopat (Charlotte på Helsefabrikken). Det var en god blanding av fysisk behandling hvor hun tøyet bekkenmuskulaturen, og psykisk behandling i form av helt vanlige samtaler om tilstanden.

Har du og Morten dårlige dager med hverandre?

Nei, ikke enda. Vi har heller hatt noen dårlige minutter, sånn hvis jeg er sulten og har litt lavt blodsukker hehe.

Hva er det beste du vet med Morten?

Det er veldig vanskelig å bare velge en ting, men det får bli at han er så utrolig snill! Han er så bra, åååh heldige meg <3

Kan du legge ut spillelistene dine på spotify?

De trenger litt jobb først. Jeg har ikke oppdatert de på evigheter, men favoritten min er denne.

Får du mye tilbud om spons som du takker nei til?

Ja, jeg får litt altså. Jeg sier ikke ja med mindre det er noe jeg har veldig lyst på fordi man kan ikke leve av spons vet dere.

Hva tenker du om årets PH-deltakere? Skal du boikotte?

Vel… Personlig synes jeg det er grusomt å ta med en som tidligere er dømt for vold og som gjentatte ganger har vist seg å være et ekstremt dårlig forbilde gjennom diverse program og sosiale medier. Jeg synes det er helt forferdelig at han skal få nok en plattform og enda mer oppmerksomhet, særlig i et program som har et veldig ungt publikum. Jeg føler det sender HELT feil signaler om hvordan det er greit å oppføre seg for å komme “opp og frem”. Det er nå min mening. De andre har jeg egentlig ingen formening om. Angående boikotting så skal jeg ikke boikotte, men jeg har ikke klart å se på Paradise etter min sesong fordi det er litt ødelagt for meg.

Hvilket program bruker du til å redigere videoer?

Jeg bruker iMovie 🙂

Hvilken størrelse har du i jumpsuiten din? Og hvor høy er du?

Den er helt normal i størrelsen og ganske stretchy! Jeg er 168 cm. Dere finner den HER.

Hvordan kamera bruker du?

Jeg bruker Canon Eos D550 med en 50mm linse og Olympus Pen E PL-8.

Hvor skal du i sommer?

Jeg skal til Machester i hvert fall. Det er vel det eneste som er 100% spikret, men det er snakk om en jentetur til syden og kanskje en roadtrip gjennom Europa med Morten.

Har du en favorittserie på Netflix?

Haha, jeg må rett og slett velge Friends haha.

Hvor finner du sanger til videoene dine?

Jeg søker på copyright free music på YouTube.

Hvem reiser du med?

Den fine gjengen jeg viste dere HER <3

Hadde du takket ja til Skal vi danse?

Hehehe, nei det tror jeg nok ikke. Jeg hater å danse, så det å danse på live tv foran masse mennesker og i tillegg få poeng! Nei, takk da hopper jeg heller i fallskjerm.

Ville du helst sunget karaoke eller danset på bordet?

Haha, etter svaret mitt over her skjønner nok de fleste at her velger jeg karaoke.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer
    1. Hahahah, jeg lurer seriøst på hvor mange ganger jeg har lest at du er 168cm høy. Det spørsmålet kommer hver uke så folk er nok veldig opptatt av høyde 😂😂

      Synes bloggen din er fantastisk <3

    2. Hvilke tilbehør til camera bruker du når du vlogger, har selv det cameraet, vil starte å vlogge men har ikke noe tilbehør av mikrofon til osv.

    3. Eksemplarisk svar på spørsmål om størrelse, der er det mange, feks fotballfrue, som har noe å lære!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg