UKEN SOM GIKK / HYTTETUR, JUL & ETTERVEKST-ANGST

Reklame | Annonselenker Nelly

LIGNENDE JAKKE HER / ØREDOBBER MONKI

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg i sofaen, iført julegenser og julepysj enda hihi. Jeg hadde så vidt på meg kjole i stad, men byttet ganske så kjapt tilbake til koseklær. Nå er de i gang med julemiddagen her, bordet er pyntet og jeg koser meg med julefilm i sofaen som det barnet jeg enda her hihi.

UKENS TANKE: Jeg er oppriktig sjalu på alle kjærestepar som bor i samme by. De som får dele hverdagen med kjæresten sin hver eneste dag. De som ikke må reise og bo i en koffert for å sees. Ååååh, så sjalu. Jeg kan ikke vente til jeg blir en del av den gjengen der!

UKENS SERIE: Game of Thrones. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette. Etter å ha kommet over sjokket da de drepte en nydelig hund så jeg videre og den er egentlig ganske bra altså. Ganske grotesk, men ganske bra.

KJOLE ZARA

UKENS CRAVING: Sjokolade, sjokolade og mer sjokolade.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg har et avstandsforhold :))))).

UKENS POSITIVE: Jeg fikk endelig freshet opp håret mitt! Har jeg noen gang fortalt dere at jeg har seriøs ettervekst-angst? Jeg hater ettervekst… Det er litt derfor jeg går mye med håret opp for da synes den ikke like godt, haha. Heldigvis striper jeg det så jeg kan gå noen måneder uten å gjøre noe, men herregud så godt det var å få tatt den etterveksten.

UKENS HØYDEPUNKT: Åh, det er vanskelig å velge denne uken. Det står mellom hytteturen jeg var på med Morten hvor vi koste oss med lasagne, gikk på skitur og fikk skikkelig alenetid og det å komme hjem til jul. Vet dere hva? Jeg velger begge!

PS. bryna mine var nyfargede hehehhe ser egentlig ikke sånn ut

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens spørsmål 

Bilde-appene du burde ha

Q&A med Morten

UKENS MATRETT: Vi var på middag hos svigers da jeg enda var på Sørlandet og fikk servert deilig krydderlaks med tilbehør. Nam, nam. Jeg husker vi snakket om det etterpå haha, at det var godt å få i seg noe ordentlig kost. Vi er jo ikke akkurat veldig gode eller kreative på kjøkkenet noen av oss, hehe.

UKENS SANG: Ariana Grande – Santa tell me

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette er så fint! Flink bloggkjæreste jeg har som kan ta slike bilder altså 😉

CARDIGAN H&M / ULLUNDERTØY KARI TRAA

 

6 kommentarer

Siste innlegg