UKENS SPØRSMÅL / LØNN, FLYTTING OG 2019

Reklame | Annonselenke Nelly

KJOLE HER

Den ringen du alltid bruker er veldig fin.Lurer på om du har kjøpt den selv eller om du har fått den i gave? I så fall fra hvem og hvilken anledning?

Tusen takk! Den tar jeg faktisk aldri av meg. Det er et arvesmykke som jeg fikk av mormoren min 🙂

Hva gleder du deg mest til i jula?

Jeg gleder meg mest til å komme hjem til Larvik, tilbringe tid med familien, spise god mat og se på julefilmer.

Hvis du gifter deg, ønsker du å beholde ditt etternavn, eller ta mannen sitt? Tenker litt på at du har et “spesielt” etternavn  (i positiv forstand altså).

Jeg elsker navnet mitt, men tenker nok at det fort blir et mellomnavn. Da jeg var liten ønsket jeg meg alltid et “familienavn”, typ familien Olsen haha.

Hvordan er livet etter Love Island?

Det er veldig bra og ganske slitsomt. Jeg har det utrolig fint og er lykkeligere enn jeg har vært noen gang tror jeg. Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt og har fått enda noen fler, ikke minst verdens beste kjæreste. Det skjer mye om dagen, så det blir litt slitsomt, men jeg regner med at det roer seg litt etter nyttår.

Hvor lenge skal du og Morten være i Roma?

Vi reiser 29. desember og kommer tilbake til Norge 2. januar!

Hva gleder du deg mest til i 2019?

Åh, så mye! 2019 ser ut til å bli et ganske bra år. Jeg gleder meg veldig til å bli samboer med Morten, jentetur til Berlin, Sri Lanka i januar og Thailand i påsken.

Har dere bestemt dere for noe mer angående flyttingen til Kristiansand?

Nei, ikke enda. Det er en god del å finne ut av, særlig med leiligheten jeg egentlig er bundet til i Oslo så vi får se. Vi håper å finne en løsning på alt så fort som mulig.

Hvor mange timer om dagen jobber du med bloggen?

Det varierer veldig. Noen dager kan jeg sitte i sikkert ti timer, mens andre dager jobber jeg kanskje et par. Det er det som er litt digg med bloggen. Hvis jeg har noen skikkelig effektive dager, kan jeg ha dager med mindre jobb også går det jo motsatt vei også haha. Jeg er jo på hele tiden med tanke på å dele swipe ups til innlegg osv., noe som tar mer tid enn hva man tror.

Hvordan oppdaget du vaginismen?

Det har jeg skrevet et innlegg om HER. Jeg hadde nok oppdaget det mye tidligere om jeg visste hva de faktisk var og hadde hørt om det før jeg fikk det selv.

Er det ikke trist å feire nyttårsaften uten noen av vennene dine?

Både og. Nyttårsaften er ikke så stort for meg lenger. Jeg har blitt ganske lei for å være helt ærlig. I år kjente jeg at jeg trengte noe nytt. For meg frister det mye mer å feire nyttårsaften i Roma med kjæresten min enn å feste i Oslo, men jeg skulle gjerne hatt med hele jentegjengen til Roma haha.

Har du en drømmedestinasjon?

Jeg har flere! New York og Cuba er to steder jeg er litt obsessed med om dagen, så det hadde vært veldig moro å dra dit. I tillegg har jeg safari i Afrika og Bahamas på topplista!

Hvor mye har du tjent på bloggen i år? I følge skattelistene tjente du ikke så mye i fjor… 

Det vet jeg faktisk ikke, men dere kan jo sjekke skattelistene neste år 😉 Og det er helt korrekt at jeg ikke tjente mye på bloggen i fjor. Kanskje 50 000 kroner etter skatt fordelt på hele året.Det er litt morsomt at alle regner med at man er stinn av gryn fordi man er blogger og ligger på topplista. Sånn er det altså ikke. Du har de som roper høyt om gigantiske blogg-lønninger, men det er absolutt ikke realiteten for alle. For meg løsnet det nemlig ikke ordentlig før slutten av våren/starten på sommeren i år. Jeg tok en avgjørelse som viste seg å være helt rett og etter det begynte jeg endelig å tjene penger på det jeg legger både tid og sjel inn i, så det er moro 😀

Hvem har du mest kontakt med i familien din og har du stor familie?

Det blir pappa og lillesøsteren min! Nei, egentlig ikke. Den islandske delen er jo egentlig ganske stor, men de ser jeg dessverre alt for sjeldent.

Hva fikk deg til å melde deg på Paradise Hotel og Love Island?

Da jeg meldte meg på Paradise var jeg skikkelig lei av A4-livet. Jeg stod opp, dro på trening, dro på skolen, dro hjem, hang kanskje med venner, sov og gjorde det samme om igjen. Jeg trengte noe mer i livet og jeg ville gjøre noe helt spesielt! I utgangspunktet søkte jeg meg inn på journalistikk i Australia, fikk godkjent fagene jeg allerede hadde tatt i Norge og betalt depositum på leilighet der. Jeg skulle dra i februar, men så plutselig var det noe som skjærte seg med Lånekassen og jeg fikk ikke stipend og lån. Jeg grein og grein i flere dager og meldte meg på PH i et slags desperat forsøk på å redde inn det tapte Australia. Så plutselig kom jeg med og jeg angrer ikke et sekund! Det skal sies at jeg var tidenes PH fan og det stod faktisk Paradise på russeluen min, haha.

Love Island var mer fordi jeg synes det var veldig gøy å gjøre TV samtidig som jeg virkelig ikke ante håp når det kom til dating i Norge. Ingenting hadde fungert og jeg hadde heller ikke prøvd ordentlig, så hvorfor ikke prøve lykken der? Det gikk jo over all forventning!

Kunne du tenkt deg å være med på bloggerne? Hvorfor/hvorfor ikke?

Sure, hvorfor ikke? Det hadde sikkert vært en veldig morsom opplevelse og jeg hadde jo fått delt mye med dere på en helt annen måte enn hva jeg får via bloggen. Så ja, det kunne jeg tenkt meg <3

Er YouTube noe du vil satse på i fremtiden?

Jeg føler at blogg er min hovedsatsing og det kommer det nok alltid til å være. Det er skriving jeg elsker og bilder jeg synes er gøy. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med YouTube, men Morten synes det er veldig gøy så når vi gjør ting sammen kan jeg også synes det er moro. Så ja, men det havner under bloggen på prioriteringslista.

 

8 kommentarer
    1. Du skriver så fint! Du er så flink til å svare alle på en hyggelig måte! Det har jeg opplevd at mange bloggere ikke gjør.
      PS jeg har et stort ønske om å møte deg i Larvik! Kan du sende meg DM på insta? Nadia Naqvi93 heter jeg der.klem

    2. Åh heldige deg som skal til Roma, alt er så romantisk og perfekt der. Vil advare deg om å ikke spise på resturanter rett ved attraksjonene. De har egen meny for turister som er sååå overprisert og maten smaker shit. Gå heller inn random gatehjørner, der er det mange skjulte resturanrperler med DIGG italiensk mat som lokale folk benytter. Kos deg og ta masse bilder plz.

    3. Hei! Jeg bare lurte på noe siden du ikke har så stor familie her i Norge. Hvor mange er dere tilsaman når dere feirer jul? Kjempe fint blogg i legg forresten❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg