UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

OUTFIT BERSHKA / SKO HER

AKKURAT NÅ : Nå er jeg oppe, stuptrøtt. Morten og jeg skal møte Marius for å drikke kaffe klokken ti, noe som blir superkos <3 Deretter er planen å trene, før vi må en tur til byen for å handle litt småtteri jeg trenger for å henge opp et bilde på rommet mitt og han skal stille på klokken han fikk av meg i julegave. Koooos! Jeg må bare våkne litt.

UKENS TANKE: Jeg gruer meg så mye til å flytte fra vennene mine. Vi har liksom skapt oss et liv her i Oslo sammen på en måte. Alle flyttet nesten samtidig, vi har byttet på å bo med hverandre i kollektiv, besøker hverandre på jobb, tar en svipptur innom en venn og møter på tre andre samtidig. Herregud, jeg kommer til å savne dem.

UKENS MATRETT: Mmmm, det blir tacoen på fredag. Nå var det skikkelig lenge siden forrige tacokveld og den ble rett og slett skikkelig digg.

UKENS FAVORITTPLAGG: Mitt nye belte fra Zara! Looove it.

UKENS SERIE: Game of Thrones!!! Vi fikk ikke sett det i Roma, så da Morten kom hit i helgen var det rett på HBO, haha.

UKENS CRAVING: Iskrem og berlineboller med masse vaniljefyll og melis/sukker. Åhhh, tenker ikke på annet.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At det er så sinnsykt glatt enkelte steder i Oslo! Det er jo livsfarlig å gå rundt her.

UKENS HØYDEPUNKT: Den siste dagen i Roma! Det var så koselig. Etter en ganske mislykket, men komisk nyttårsaften hadde vi en kjempefin 1. januar med nydelig vårvær i Roma. Lunsj ute, en koselig middagsdate og bare en skikkelig fin dag.

UKENS POSITIVE: Denne uken er det mange! Jeg har hatt en kjempefin uke, så det er vanskelig å velge.. Altså jeg er jo superfornøyd med at vi gikk nesten 50 km på tre dager i Roma, noe jeg sikkert har nevnt tre ganger tidligere haha. Når jeg kom hjem til Oslo etter Roma-turen hadde jeg en nydelig dag hvor jeg klarte å slappe ordentlig av, vasket hele leiligheten, masse klær, ryddet i skap og koste meg i tillegg til at jeg har klart å spise ganske så sunt og har vært på trening. Flink meg!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens spørsmål

Vlog / Nyttårsaften i Roma

Julegaven fra Morten

Enkle sparetips i hverdagen

UKENS SANG: Yung Luv – Andrelli, Hearts & Colors

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette bildet! Det tok Helene av oss i går<3

JAKKE HER / SKO HER / BUKSE BERSHKA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg