UKENS SPØRSMÅL

Har du stesøsken?

Ja, i form av at stemoren min har voksne barn, men jeg har bare møtt de en gang eller noe sånt.

Hva synes du om at folk for eksempel kommer bort til deg når du er ute på byen?

Så lenge de er hyggelige så er det greit nok det altså 🙂

Hvor mye kostet det å dra til Roma?

Det var ekstra dyrt den helgen vi var der fordi det var nyttårshelgen, så det ble ganske dyrt… Vi sjekket noen dager før og noen dager etter den helgen og da var det mye billigere. Så vi betalte alt for mye og begge fikk litt angst etterpå, haha.

Hvor er den hvite jakka du har på Snapchat fra? En teddyjakke.

Den er fra Monki!

Har du noen podcast-anbefalinger?

Jepp. Foreløpig er det kun to podcaster jeg orker å høre på episode etter episode. Det er Andersen & Jakobsen og Konspirasjonspodden.

Når skal du møte Sofie igjen?

Regner med det blir til uken. Vi snakket om en liten dobbeldate!

Hvordan har du det? Klar for nytt kapittel på sørlandet?

Jeg har det veldig bra! Kjempebra faktisk 😀 Og ja, det er jeg absolutt klar for når den tid kommer.

Har du planlagt din neste reise?

Ja, jeg drar til Berlin om cirka to uker sammen med to venninner!

Har du noen digge lunsjplasser å anbefale i Oslo?

Oslo Raw, Soho Urban Eatery, Miss Sophie, Olivia, Creperi de Mari, Lett og skal teste ut et nytt sted i dag som heter Gunnar generasjonsbar så kanskje den også.

Kan du lage et innlegg om hva man bør gjøre og se i Roma?

Ja, det kommer guide til uken 😀

Kan du dele dine beste reisetips? Hva man MÅ oppleve og hvor du bestiller reisene dine?

Hm… Gjør reserach om stedet på forhånd så du finner ut hva du vil se og ikke, bruk Tripadvisor for alt det er verdt og les anmeldelser. Jeg Googler masse før jeg reiser, det er halve moroa. Jeg har ikke så mange must see-steder, men Island er utrolig nydelig, Ios var kjempefint og jeg er helt forelsket i Barcelona. Det lille jeg så av Mexico var også veldig fint. Jeg pleier å bestille hotell på Booking.com også leter jeg etter fly på Momondo.no.

Hva var morsomst av Paradise Hotel og Love Island?

Hm… Paradise var nok morsommere fordi vi hadde temafester, det var utfordringer hele tiden, morsomme utflukter og spillet var jo meget interessant, men jeg likte Love Island best.

Er du fornøyd med deg selv? Har du noen tips for bedre selvtillit?

Ja, det vil jeg si. Jeg er ikke alltid fornøyd med alt, men jeg liker meg som person så det går alltid fint til slutt 😀 Lær å elske deg selv. Klisjé, men sant!

Har du noen gang vært bekymret for at du ikke kan få barn på grunn av sykdommen din?

Regner med du tenker på vaginismen? 🙂 Jeg tror ikke det har noe å si altså, så nei.

Har du prøvd/bruker du snus?

Jeg prøvde det på ungdomsskolen, fikk nikotinsjokk og kastet opp. Har aldri rørt det siden (og det burde ikke du heller).

Kan du fortelle hva det fineste du fikk til jul var?

Ja! Det var en ekstragave Morten hadde bestilt som kom etter nyttår. Han sendte meg bilde av den i går fordi den er for stor til at han får den med til Oslo og jeg skal ikke til sørlandet på en stund. Jeg ble så glad at jeg felte et par tårer, haha. Det var så sykt koselig!

Hvor ofte har du og Morten sex?

Når vi er sammen, haha. Neida, det varierer veldig. Vi er jo enda ganske nyforelska 😉 Noen ganger hver dag, noen ganger flere ganger om dagen og noen ganger går det noen dager mellom.

Hvem er den første du ringer om du er lei deg eller om du har en stor nyhet å fortelle?

Det blir fort kjæresten min det altså! Eller så ringer jeg som regel Marte.

Er det ikke litt kjedelig for Morten å måtte ta bilder av deg hele tiden?

Nei, det tror jeg ikke han synes haha. Jeg tar jo bilder av han også! I Roma var han mest gira faktisk og sa sånn “du må ta bilde her og her og her”, mens jeg bare neiii orker ikke og han bare “jo, det blir kjempefint, så har du til bloggen”. Så han koser seg altså! Han har jo blitt kjempeflink, det er verre med meg. Jeg er god på å være med på bilder, men elendig på å ta de.

Har du et nært forhold til Martine Lunde og treffes dere ofte?

Nei, det har vi ikke og nei det er sjelden 🙂 Det er veldig koselig de gangene vi møtes da!

Hvilke sporter drev du med da du var yngre?

Jeg spilte så vidt fotball til jeg scoret selvmål i en av de første kampene og alle guttene på laget (vi ar tre jenter) ble kjempesure, hehe. Så spilte jeg håndball i mange år og det var sååå moro! Jeg har også så vidt gått på dansing, drev med ridning i mange år og det er vel det tror jeg.

Har du noen gang hatt en annen hårfarge enn blond? Kan vi se? 😀

Jepp! Jeg har hatt brunt hår og rosa faktisk, hihi.

Hvordan har det vært å leve av bloggen til nå?

Interessant, haha. Jeg merker at jeg er veldig stressa over det, samtidig som det er veldig deilig. Nå prøver jeg å skape rutiner. Jeg føler mine første ordentlige dager har vært etter at jeg kom tilbake til Roma. Jeg er litt sånn uvant med å ha så mye tid, så det blir spennende å se hvordan jeg fyller alle timene i løpet av døgnet. Men herregud så deilig det er å styre sin egen hverdag, kunne skrive med en gang jeg får en idé og ikke måtte stresse så mye for å rekke alt hele tiden.

Hvor mye tjener du i gjennomsnitt per måned på bloggen?

Jeg tenker at jeg holder økonomien min privat jeg 🙂 Men det er ikke de typiske mega-blogglønningene dere leser om på VG, haha. Det er nok til å betale leie og leve et helt normalt liv.

Hva savner du mest fra tiden du bodde med Sofie?

Vi hadde det veldig koselig! Vi lagde ofte middag sammen, tente lys og hadde kosekvelder. Så savner jeg selvfølgelig Celine, herregud lille bebbisen min <3

Hvordan redigerer du bildene dine?

Det viser jeg dere HER.

Blir du sjalu om du ser Morten med andre jenter?

Nei, jeg blir egentlig ikke det altså. Stoler helt og fullt på han, så det bekymrer meg lite.

Hva het bamsen din da du var liten?

Lille-Sara! Jeg fikk en rottweiler-kosebamse og vi hadde en rotweiler som het Sara så da ble det Lille-Sara <3

Hva er favorittbutikkene dine for å handle på nett?

Elsker Nelly, Shein og eBay!

 

 

16 kommentarer
    1. Mange fine svar.
      Du er så flink til å blogge og blogger så mye, så det er bra.
      Også synes jeg det er så bra at du ikke skal vise frem penger, eller om du kjøper veldig dyre ting og sånt.
      Så vil bare si at du virker som en veldig hyggelig og god person😊

    2. I natt drømte at jeg møtte deg og at jeg fikk tatt bilde med deg også litt senere i drømmen tror jeg at jeg møtte Sofie også, men husker ikke hvor, også våkna jeg og skjønte det bare var en drøm❤️

    3. Tøft og kult at du satser på bloggen fullt nå!
      Jeg har et stort ønske om at du kunne lagd et innlegg i forhold til gode kjøp du har gjort på eBay.

    4. Hei!
      Er selv i et langdistanseforhold og vurderer nå å flytte til kjæresten min i hjembyen hans, men jeg er så utrolig redd for å ikke få meg venner der når jeg ikke studerer. Blir isåfall at jeg henger meg på kjæresten min og hans venner, men jeg vil jo ikke være avhengig av han heller og føle at jeg “stjeler” vennene hans (selv om han gjerne vil dele de med meg altså haha)

      Lurte bare på om du har tenkt noe på hvordan du skal løse dette, i og med at du heller ikke studerer/”jobber”?

      1. Hehe, har samme problem her! Kjenner heldigvis et par stykker i Kristiansand, så det er jo en start 🙂 Har også vurdert en del ting som studier, kanskje begynne med håndball igjen eller finne en hobby 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg