FAVORITTER TIL HUD OG HÅR

Reklame | LYKO

Hallo, fine dere! Nå tenkte jeg å tipse dere om nettbutikken hvor dere får tak i omtrent alt av produkter til hud og hår, samt sminke, parfyme osv. LYKO har over 1000 merker og omtrent alt jeg bruker av produkter og flere av mine favorittmerker som Joico, BJUWTI, Clinique, NYX og Clarins.

Nå får dere 15% på alle ordinære varer hos LYKO ved å bruke koden ANDREA15.

Mine favorittprodukter til hår! Joico er en stor favoritt hos meg og jeg elsker Defy Damage serien. Nå som jeg bleker håret igjen så trenger det litt ekstra pleie, så den serien sammen med Joico K-pak kuren er helt perfekt. I tillegg bruker jeg lillasjampoen fra Joico, en leave in cream og oljen fra BJUWTI som dere finner her.

Dere finner sjampoen her, balsamen her og leave in creamen her.

Lillasjampoen finner dere her og hårkuren her.

Såå noen av sminkeproduktene mine som dere finner hos LYKO!

Setting spray her.

Finish powder fra NYX finner dere her.

Den diggeste primeren jeg vet om finner dere her.

Matt bronzing pudder fra MAC finner dere her.

Dette er fantastisk og dere finner det her.

Concealer fra NYX her.

Maskaraen finner dere her.

Dere kan forresten lese om hudpleierutinen min her og hvordan jeg sminker meg her. Der viser jeg dere hvordan jeg bruker produktene dere ser på bildene over her, samt hudpleieproduktene mine.

Så husk koden ANDREA15 for 15% rabatt, koden gjelder i 48 timer og LYKO har alltid fri frakt på alt over 100kr! God shopping ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg