SLIK SMINKER DU DEG SOM MEG

Reklame | annonselenker LYKO

Hello, fineste dere! Nå kommer det et innlegg som har blitt etterspurt alt for lenge uten at jeg har gjort noe med det. Vel, de fleste har vel bedt om en video, men jeg (sorry) synes det er så ufattelig kjedelig å lage sminkevideoer så jeg lagde et innlegg i stede.

Jeg føler meg så teit når jeg sitter der og skal vise hvordan jeg sminker meg, haha. Jeg kan jo egentlig ingenting om sminke, men jeg vet i hvert fall hvilke produkter jeg bruker for å lage min favoritt-sminkelook!

Jeg starter med primer og har blitt utrolig glad i denne fra NYX som dere finner her. Jeg bruker den lille pinnen til å legge litt produkt på kinnene og i pannen før jeg fordeler et tynt lag jevnt utover ansiktet med hendene.

Neste steg er foundation og jeg elsker virkelig denne fra Clinique. Det skal mye til for at jeg kommer til å bytte, haha. Nå har jeg brukt denne ganske så lenge og ser superfornøyd. Jeg har nummer 04 og dere finner foundationen her.

Jeg legger litt produkt rundt om i ansiktet med pinnen i krukken og fordeler det jevnt utover ansiktet med en fuktet beauty blender. Her bruker jeg faktisk en fra Primark, liker den veldig godt.

Det neste er concealer. Jeg bruker den under øynene hvor jeg legger korte striper ned fra øyet mot kinnet, en tynn stripe over leppen og en tynn stripe langs neseryggen og på tippen.

Jeg er superfornøyd med denne fra MakeupMekka! Den er skikkelig drøy og blender så utrolig fint inn i huden, i tillegg så er den ganske så rimelig! Dere finner den her.

Jeg bruker en stor børste til å legge et godt lag med dette pudderet fra NYX over hele ansiktet. Dere finner pudderet her.

Deretter venter bronzer og her har jeg falt for denne fra MAC. Jeg har matte bronze og den er så fin. Man får litt farge, men det ser ganske naturlig og gyllent ut. Det er også et lite speil i lokket så dette er et perfekt pudder å ha med seg rundt i veska.

Pudderet finner dere her.

Denne er snart tom og det er så trist! Håper den finnes enda… Jeg bruker dette pudderet fra Hoola til å markere kinnbein, legge litt øverst i panna og langs kjeven og haken. Et lett lag som jeg går over med en myk børste og jevner ut etterpå.

Aaah, elsker denne paletten! Her bruker jeg som regel en blanding av den nederst til høyre og den i midten til venstre på kinnbeina. Sååå fin glød! Noen ganger bruker jeg en blanding av de rosa om jeg vil være litt søtere, haha.

Den gullfargede bruker jeg faktisk som highlighter og legger på kinnbeina, nesetippen, neseryggen og faktisk over hele øyelokket opp til bryna så er det klart for skygge.

Dere finner paletten her.

Nydelige farger! Denne paletten er fra MakeupMekka og dere finner det her.

Jeg bruker som regel den helt til høyre til hverdags (er den jeg har på bildet øverst i innlegget), eller en miks av de forskjellige gullfargene hvor jeg legger gull på hele øyelokket og den mørkeste brune i globalen.

Veldig glad i denne til bryn! Her bruker jeg en brynskost til å påføre produktet. Jeg føler som regel bare brynet og fyller inn litt der jeg mangler hår. Jeg har fargen medium.

Dere finner produktet her.

Det er faktisk ganske sjeldent jeg bruker maskara fordi jeg tar vippeløft og farger vippene fra tid til annen, men når jeg bruker det så foretrekker jeg denne.

Dere finner maskaraen her.

Denne leppestiften er så fin og jeg bruker den ofte når jeg har oransje øyenskygge. Den er ganske gammel så jeg er usikker på om den finnes mer, men den er fra Frøya og jeg har nummer 8.

Setting spray for at sminken skal sitte gjennom hele dagen! Jeg har nettopp begynt å bruke denne, men jeg liker den. Dere finner den her.

 

12 kommentarer
    1. Hei Andrea <3
      Kunne du ikke plis laget en sminkevideo, det hadde vært så lærerikt!!
      Også lurte jeg på hvor ofte du tar vippeløft og farger? Er du fornøyd med resultatet? Blir det litt det samme som vippextension?
      Klem

      1. Njææ, ikke med det første hihi <3 Jeg tar det kanskje hver 6. til 8. uke, litt forskjellig! Nei, blir ikke som vippeextension. Det hat jeg hatt og det likte jeg ikke i det hele tatt… Det man gjør på vippeløft er å bøye dine egne vipper og farge de, rett og slett. Blir et veldig fint og naturlig resultat 😀 Jeg er kjempefornøyd!

    2. Jeg vet ikke hva det er med deg jeg Andrea, men jeg blir liksom så glad av å følge deg🤷🏼‍♀️ Føler du er deg selv og at du er omsorgsfull og bryr deg og er et bra menneske og at du og Morten har det så bra sammen. Det er så GØY å se det, også synes jeg det er BRA at unge har et sånt forbilde å se opp til. Og det synes jeg du fortjener å høre😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg